Guia docente 2018_19
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Pontevedra): Orientación
 Materias
  A Atención á Diversidade e a súa Intervención
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica CABRERIZO DIAGO,J.,RUBIO ROLDÁN, Mª.J., Atención a la diversidad, 1ª ed., PEARSON EDUCACIÓN S.A., 2007
ESCAMILLA GONZÁLEZ, A., Proyectos para desarrollar inteligencias múltiples y competencias clave, 1ª ed., Graó, 2015
Bibliografía Complementaria ARNAIZ, P., Análisis de las medidas de atención a la diversidad en la Enseñanza Secundaria Obligatoria., Revista de Educación,349, 2009
BOLEA, E. e GALLARDO, A, Alumnado con dificultades de regulación del comportamiento, 1ª ed., Graó, 2012
FERNANDEZ ENGUITA, .M, Repensando la organización escolar, 1ªed, AKAL, 2008
GONZÁLEZ, M. T., MÉNDEZ, R. Y RODRÍGUEZ, M. J., Programas de atención a la diversidad: legislación, características, análisis y valoración., Revista de currículum y formación del profesorado, 2009
INSUA MEIRÁS, F., A escola e as medidas de inclusión, Quinesia, 32,, 2003
INSUA MEIRÁS, F, Notas sobre a evolución da atención educativa ao alumnado con discapacidades. En: Repensar a educación e a sociedade; realidades e desafíos, 1ªed, Servizo de Publicacións.Universidade de Vigo, 2006
LÓPEZ SOLER, C.;ROMERO MEDINA,A. (coords), TDAH y trastornos del comportamiento en la infancia y la adolescencia, 1ª ed., PIRÁMIDE, 2013
PARRILLA, A, O longo camiño cara a Inclusión, Revista galega do ensino, 32, 2001
PARRILLA,A., Acerca del origen y sentido de la educación inclusiva, Revista de educación,327, 2002
RUIZ, F., e SALINAS, D, Me hace daño el instituto, 1ª ed., Edicións del Bullent, 2007
SANTANA VEGA,L.(coord.), Educar en Secundaria, 1ª ed., Wolters Kluwer, 2013
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000