Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación ambiental para o desenvolvemento
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Contribuír a desenvolver nos alumnos de Primaria as capacidades que lles permitan coñecer e valorar a contorna natural, así como as súas posibilidades de acción e de coidado.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A4
A7
A9
A10
A12
B2
B3
B7
B8
B11
B14
B21
B22
Valorar as ciencias como un feito cultural. Recoñecer a mutua influencia entre ciencia, sociedade e desenvolvemento tecnolóxico, así como as condutas cidadás pertinentes, para procurar un futuro sostible
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
A6
A7
A8
A9
A10
B1
B6
B7
B8
B11
B14
B19
B21
B22
Suscitar e resolver problemas asociados coas ciencias e a vida cotiá. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos e culturais contidos no currículo escolar
saber
saber facer
A1
A2
A3
A5
A9
A10
A11
B1
B3
B6
B7
B8
B9
B13
B16
B17
B22
Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procedementos de ensino e aprendizaxe. Deseñar e avaliar procesos de ensinanza e aprendizaxe relacionados coa problemática ambiental, tanto de forma individual como en ámbitos de colaboración.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A4
A5
A9
A10
A11
A12
B2
B3
B6
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B17
B21
B22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000