Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Lingua inglesa e a súa didáctica
   Contidos
Tema Subtema
DIDÁCTICA. Introducción a materia

D1- Ensinanza comunicativa da lingua estranxeira.
A. Presentación do alumnado. Experiencias personais do aprendizaxe da lingua estranxeira. Identificación de oportunidades no entorno para fomentar o propio aprendizaxe e diagnóstico de necesidades e obxectivos.

B.Introdución aos conceptos básicos do ensino comunicativo dunha lingua estranxeira, incluíndo as funcións lingüísticas, e as competencias e
estratexias comunicativas.
D2- Metodoloxías no ensino das linguas estranxeiras. Presentación e práctica. 2.1 Presentación de novos elementos funcionais, gramaticales e léxicos na aula de lingua estranxeira.
2.3 Práctica oral mediante actividades comunicativas en parellas e grupos.
D3- Metodoloxía 2: Producción, creatividade e xogo. 3.1 O lugar dos xogos na aula como método de aprendizaxe.
3.2 Cancións tradicionais anglófonas
3.3 Panxoliñas
3.4 O contacontos na aula de lingua estranxeira.
3.5 técnicas do inglés para a clase (idiomatic classroom phrases)
D4- A unidade didáctica 4.1 Obxectivos
4.2 Competencias lingüísticas, socioculturais, discursivas e estratéxicas.
4.3 Planificación e temporalización da unidade.
4.4 A avaliación
4.5 A utilización do PEL (portfolio europeo das linguas) como ferramenta de traballo.
L1- Quen somos? Descrición física e de personalidade. 1.1 Características físicas, afectivas e
persoais: describirse a si mesmo e aos demais en termos da apariencia e do carácter. Identificar alguén mediante a súa descrición.
2.2 Expresar o acordo e o desacordo.
2.3 técnicas do inglés para a clase (idiomatic classroom phrases).
L2- O medio no que vivimos. 2.1 Descrición de vivendas e lugares.
2.2 Orientarse na cidade.
2.3 Comprensión de anuncios de pisos e vivendas en aluguer.
L3- A xente e os seus hábitos. 3.1 Lectura do periódico. Os livros favoritos. A televisión e o cine. Os xogos electrónicos.
3.2 Os hábitos de compra. As marcas comerciais.
3.3 A roupa favorita
3.5 Comparando e contrastando
L4- A práctica do deporte na sociedade actual. 4.1 descrición dos deportes que poden practicarse. Habilidades deportivas.
4.2 O deporte e o xénero do deportista. Desigualdades.
4.3 Expresión das ventaxas e desventaxas dos deportes.
4.4 Os conectores lingüísticos
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000