Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Lingua inglesa e a súa didáctica
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender as ideas principais do discurso falado cando este é claro e normal e se tratan asuntos cotiáns dos ámbitos persoal, público, profesional e educativo (MECR,Cadro 5).
saber facer
Saber estar / ser
B3
B11
B12
B19
Comprender a idea principal de filmes e de programas de radio ou televisión que tratan temas actuais ou de interese persoal ou profesional, cando a articulación é relativamente lenta e clara.
saber facer
Saber estar / ser
B3
B4
B10
B15
B19
Comprender textos escritos redactados nunha lingua de uso habitual e cotián ou relacionada co traballo.
saber facer
Saber estar / ser
B3
B4
B10
B12
B15
B19
Saber desenvolverse en case todas as situacións que se lle presentan cando viaxa onde se fala esa lingua.
saber facer
Saber estar / ser
B3
B4
B7
B10
B11
B12
B15
B16
B19
Poder participar espontaneamente nunha conversa que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo familia, afeccións, traballo, viaxes e acontecementos actuais).
saber facer
Saber estar / ser
B3
B4
B10
B11
B15
B19
Poder tratar oralmente en inglés, con fluidez e seguridade, de temas de interese para estudantes de educación primaria. Saber enlazar frases de forma sinxela co fin de describir experiencias , feitos, e ambicións.
saber facer
Saber estar / ser
B3
B4
B10
B12
B15
B19
Poder explicar brevemente as súas opinións e proxectos.
saber facer
Saber estar / ser
B4
B10
B11
B12
B15
B19
Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións.
saber facer
Saber estar / ser
B3
B4
B10
B11
B12
B15
B19
Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben enlazados sobre temas que lle son coñecidos ou de interese persoal.
saber facer
Saber estar / ser
B3
B4
B5
B10
B11
B12
B15
B19
Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro.
saber
saber facer
A2
A3
A4
B2
B4
B9
B11
B14
B16
B17
B18
B19
B21
Fomentar a convivencia no aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuír á resolución pacífica de conflitos. Estimular e valorar o esforzo, a constancia e a disciplina persoal nos estudantes.
saber
saber facer
A3
A5
B7
B9
B14
B18
B21
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes.
saber
saber facer
A10
B1
B5
B6
B13
B14
B17
B21
Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e da comunicación.
saber
saber facer
A3
B1
B4
B13
Manexar os conceptos básicos do ensino comunicativo dunha lingua estranxeira, incluíndo as funcións lingüísticas, as competencias e estratexias comunicativas.
saber
saber facer
A3
B1
B2
B4
B6
B13
B19
Diferenciar entre competencias lingüísticas, socioculturais, e pragmáticas (MECR, Capítulo 5, Seccións 5.2.1, 5.2.2 e 5.2.3).
saber
saber facer
A3
B1
B4
B6
B12
B13
B19
Coñecer o proceso de aprendizaxe da linguaxe escrita e o seu ensino.
saber
saber facer
A1
A3
B1
B3
B4
B13
Coñecer o currículo escolar da lingua estranxeira.
saber
saber facer
A1
A3
A12
B1
B4
B13
B14
B21
Saber desenvolver un programa de ensino e aprendizaxe comunicativa da lingua estranxeira.
saber
saber facer
A1
A2
A3
B2
B3
B4
B5
B7
B8
B10
B11
B12
B13
B14
B17
B19
B20
B21
Ser capaz de preparar e aplicar unha unidade didáctica.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A10
B2
B3
B4
B5
B7
B8
B9
B10
B12
B13
B14
B17
B19
B21
Ser capaz de presentar novos elementos funcionais, gramaticais e lexicais.
saber facer
A2
A3
B2
B3
B4
B5
B6
B14
B15
B17
B21
Saber facilitar a práctica oral na aula mediante actividades comunicativas en parellas e grupos
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A3
B2
B3
B4
B9
B11
B12
B14
B16
B17
B19
B21
Saber crear oportunidades para a produción libre e comunicativa mediante xogos, actividades lúdicas e creativas.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A3
A10
A11
B2
B3
B4
B5
B9
B11
B12
B14
B15
B16
B17
B19
B21
Saber como fomentar a lectura e animar a escribir.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A3
A10
B2
B3
B4
B9
B11
B14
B15
B17
B19
B21
Comprender distintas formas de avaliación e de auto-avaliación e saber levar a avaliación a cabo.
saber
saber facer
A2
A3
A10
B1
B2
B4
B5
B8
B9
B13
B14
B17
B21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000