Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Didáctica das ciencias experimentais II
   Contidos
Tema Subtema
A educación científica na educación primaria. Aprender a pensar, a comunicar, a facer e a autorregularse
A construcción social da ciencia.
A construcción do coñecemento científico. A visualización conceptual a través de modelos.
A materia e as súas propiedades.
Os cambios físicos e químicos. A enerxía.
Os seres vivos. Intercambios de materia e enerxía. A propagación da información e evolución.
O cosmos.
O traballo por proxectos nas ciencias experimentais. A identificación dun centro de interese, dunha situación - problema, etc.
A globalización na formulación da resolución.
A integración das tecnoloxías da información e da comunicación nos proxectos de ciencias experimentais.
A avaliación do proceso e dos logros.
A avaliación como eixe dos procesos de ensinanza e de aprendizaxe nas ciencias experimentais. O seguimento das tarefas e dos traballos prácticos na aula - laboratorio.
A preparación e a explotación das saídas didácticas á contorna.
Análise dos procesos de regulación e autorregulación das aprendizaxes.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000