• Capacidade para comprender os principios básicos e as leis fundamentais das
ciencias experimentais
• Capacidade para analizar e comprender comprender o currículo escolar e a
complexidade dos procesos educativos das ciencias experimentais na Educación
Primaria.
• Capacidade para comprender a construción do coñecemento científico e da
ciencia escolar, no relacionado cos aspectos físico-químicos, biolóxicos e
xeolóxicos
• Ser quen de buscar, coñecer e utilizar recursos dixitais multimedia para o ensino globalizador e interdisciplinario das ciencias da natureza na
Educación Primaria.
• Formular tarefas integradas e para o deseño de actividades de aula-laboratorio que faciliten a contextualización de aprendizaxes e a adquisición das competencias clave da Educación Primaria.
• Identificar técnicas para a avaliación dos logros de desempeño das aprendizaxes. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A9 A11 A12
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19 B21 B22
|