Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento
   Bibliografía. Fontes de información

Deaño, M (2000). Como prevenir las dificultades del cálculo. Málaga: Aljibe

Deaño, M. (2001). Intervención Psicopedagógica en la Deficiencia Mental.Ourense: Ediciones Gersam

García, J.M., Pérez, J. e Berruezo, P. (2002). Discapacidad intelectual. Dessarrollo, comunicación e intervención. Madrid: Cepe.

Gónzalez Pienda, J. y  Nuñez Perez, J.C  (1998). Dificultades de aprendizaje escolar. Madrid: Piramide

Marchesi, A., Coll, C. e Palacios, J. (compls.) (1999). Desarrollo psicológico y educación 3. Trastornos del desarrollo y necesidades educativas especiales. Madrid: Alianza.

Martín-Caro, L. e Junoy, M. (2001). Sistemas de comunicación y parálisis cerebral. Madrid: ICCE.

Molina, S. ; Sinués, A.Deaño, M. (1998). El fracaso en el aprendizaje escolar (II). Dificultades específicas de tipo neuropsicológico. Málaga: Aljibe 

Rosa, A. Montero, I. e García, M.C. (1993). El niño con Paráslisis Cerebral: Enculturización, desarrollo e intervención Madrid: CIDE.

Silvestre, N. (2000). Sordera. Comunicación y aprendizaje. Barcelona: Masson.


Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000