Guia docente 2018_19
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Historia: Historia do presente
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo tutelado Presentación e entrega, na data sinalada dos traballos realizados de xeito individual ou en grupo polo alumnado. Valorarase o marco teórico, a estrutura e articulación do traballo, a reflexión crítica sobre as fontes e a presentación formal do mesmo.

Obxectivos de aprendizaxe.
Profundizar mas destrezas propias da aprendizaxe histórica, entre as que destacan: localización dos acontecimientos no espacio e no tempo, anexo de montes de información, interpretación crítica dos datos, conciencia de que as explicación históricas son producto da interacción de diversos factores, capacidade de analise e sintiese, capacidad de emitir xuizos fundamentados sobre asuntos controvertidos.
Dentro das técnicas historiográficas: manexo das categorías temporais, representación de ciclos e deetapas, vocabulario específico, etc.
30 A3
B8
B10
C31
C32
C33
C34
C35
C37
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D12
D13
D14
D15
D16
D20
D23
Exame de preguntas de desenvolvemento Valoraranse os coñecementos teóricos da materia, a estruturación de ideas e a precisión e claridade expositiva.
Resultados da aprendizaxe:
Capacidade para reflexionar criticamente sobre aspectos importantes do Presente e sobre a construción de valores sociais, os cambios nas relacións de xénero e interxeracionais, multiculturalidade e interculturalidade, a discriminación e inclusión social,etc.
30 B9
D1
D2
D6
D7
D8
D14
D20
D23
Informe de prácticas Seminarios : Selección, presentación, análise e crítica dos materiais traballados e capacidade para fomentar o debate, a discusión e a participación.
Traballos de aula: Presentación e entrega, nas datas sinaladas e conforme aos parámetros indicados, dos exercicios prácticos indicados.
Resultados da aprendizaxe:
Dentro das técnicas historiográficas: manexo das categorías temporais, representación de ciclos e de etapas, vocabulario específico, etc.
Integración de novas tecnoloxías de información: fontes primarias e como un obxecto de estudo, alcanzando a capacidade de analizar criticamente o impacto das novas tecnoloxías e medios de comunicación.
40 A3
B8
B10
C31
C32
C33
C34
C35
C37
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D12
D13
D14
D15
D16
D20
D23
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Valoraranse a asistencia e participación activa nas sesións teóricas e prácticas, seminarios, titorías e outras actividades.

Aqueles alumnos que non se acollan á modalidade presencial, cousa que deberán comunicar ao profesor responsable dentro do primeiro mes do cuatrimestre, examinaranse de todo o programa da materia, o cal deberán preparar a partir da bilbiografía básica sinalada. Asemade, deberán realizar obrigatoriamente un traballo práctico ou bibliográfico, que será asignado polo profesor responsable con anterioridade ao remate das sesións presenciais e entregado na data do exame. Este último suporá o 70% da nota final e o traballo o 30%.
Os alumnos da modalidade presencial que non realicen todas as actividades e traballos prácticos ou non acaden nestes ou no examen a cualificación de aprobado, deberán repetir na segunda convocatoria aquelas partes da materia que teñan suspensas ou ben acollerse á modalidade non presencial con idénticos requisitos aos esixidos a este alumnado. Neste caso, a nota que aparecerá na Acta da primeira convocatoria será un 4.

As datas oficiais dos exames poden consultarse na web da facultade, no apartado "Docencia/Exames".


Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000