Tema 1: As TIC na sociedade da información
|
1.1. Alfabetización tecnolóxica e competencia dixital
1.2. Impacto social e educativo da cultura audiovisual e dixital
1.3. Papel dos centros educativos na sociedade da información
|
Tema 3: Recursos multimedia para a educación primaria
|
3.1. Concepto, clasificación e características dos multimedia educativos
3.2. Funcións e orientacións para o uso didáctico do multimedia educativo
3.3. Selección y avaliación de multimedias educativos
3.4. Diseño e elaboración de materiais didácticos multimedia
|
Tema 5: A linguaxe audiovisual e os medios de comunicación de masas en educación primaria |
5.1. Lectura de imaxes. A imaxe dixital
5.2. A televisión e a publicidade na aula
5.3. Utilización educativa do vídeo e do cine
5.4. Integración do cine en educación e na aula
|
Tema 7: Inclusión educativa con apoio das TIC
|
7.1. As tecnoloxías de apoio a diversidade: tipoloxías e funcións
7.2. Experiencias de integración das TIC para a inclusión educativa
|
PARTE PRÁCTICA:
As prácticas, que se concretarán na primeira semana de clase en función dos coñecementos previos dos alumnos e a disponibilidade de recursos, serán proxectos de traballo individuais ou en pequeno grupo e virarán ao redor dos seguintes eixos, a elexir un.
O produto final será un E-PORTFOLIO en formato blogue que se elaborará ao longo do cuadrimestre e que deberá conter, entre outros, a colección ou recompilación en formato dixital de cada unha das actividades elaboradas e reflexións derivadas.
A parte práctica da materia será defendida oralmente ao final do cuadrimestre.
|
- Elaborar unha web de recursos educativos dixitais en lingua galega.
- Elaborar unha secuencia didáctica dixital baseada na Tableta ou dispositivos móviles.
- Elaborar unha secuencia didáctica dixital baseada no Encerado Dixital Interactivo (EDI).
- Realizar un E-book (libro dixital).
- Realizar un xornal ou revista escolar dixital.
- Realizar unha secuencia dixital baseada en recursos educativos audiovisuais.
|