Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación primaria
   Bibliografía. Fontes de información
CANTÓN MAYO, I y PINO JUSTE, M., Diseño y desarrollo del curriculum, Alianza Editorial,
Moral Santaella, C. e Pérez García, M.P., Didáctica. teoría y práctica de la enseñanza, Pirámide,
Sánchez Huete J.C., Compendio de didáctica general, CCS,
Herrán Gascón, Agustín de la, dir., Didáctica general : la práctica de la enseñanza en educación infantil, primaria y secundaria, McGraw-Hill,

En Faitic o alumno atopará de cada tema o material documental, lexislativo, videográfico ou enlace que lle facilite o dominio dos diferentes contidos.

BIBLIOGRAFÍA

MARHUENDA, F. (2000). Didáctica general. Madrid: Ed. de la Torre.

MEDINA RIVILLA, A. y SALVADOR MATA, F. (Coords.) (2002).  Didáctica general. Madrid: Prentice Hall.

ÁLVAREZ, L. ET AL. (1995). Proyecto Educativo, Proyecto Curricular, Programación de aula. Madrid: S.M.

BANDEZ ÁNGEL, J. (2000). Programación de Unidades didácticas según ambientes de aprendizaje. Barcelona: Inde.

BLANCO PESQUEIRA, A. (2004). Didáctica Xeral e Formación do profesorado. Vigo: S.P. U.

BARBERA ALBALAT, V. (1999). Normas para la elaboración del Proyecto Curricular. Madrid: Escuela Española.

BOLIVAR BOTIÁ, A. (2008). Didáctica y currículum : de la modernidad a la postmodernidad. Aljibe, Málaga.

DE LA TORRE, S. (1993). Didáctica y currículo. Madrid: Dykinson.

FEITO ALONSO, A. (2000). Los retos de la escolaridad obligatoria. Barcelona: Ariel.

FUEGUEL, C. (2000). Interacción en el aula. Estudio de casos. Madrid: Escuela Española.

GALLEGO CODES, J. (2002). Enseñar con estrategias. Desarrollo de habilidades en el aprendizaje escolar. Madrid: Pirámide.

MENA MERCHAN, B. (2002). La programación, la unidad didáctica como base de la programación en el aula. Salamanca: Asociación Pedagógica Gabriel y Galán.

RODRÍGUEZ DIÉGUEZ, J.L. (2004). La programación de la enseñanza. El diseño y la programación como competencias del profesor. Málaga: Aljibe.


FONTES DE INFORMACIÓN (REVISTAS DE DIVULGACIÓN EDUCATIVA)

- Aula educativa, Barcelona

- Comunidad Escolar, Madrid

- Cuadernos de Pedagogía, Barcelona

- Escola Crítica, A Coruña

- Escuela Española, Madrid

- Infancia y aprendizaje, Madrid

- KIKIRIKI, Morón, Sevilla

- Magisterio Español, Madrid

- Organización y gestión educativa, Madrid

- Revista de Estudios del Curriculum, Barcelona

- Revista Galega da Educación, Vigo.

- Revista de Innovación Educativa, Santiago

- Signos, Gijón

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000