Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Deseñar, planificar e evaluar a actividade docente e a aprendizaxe en o aula atendendo a as necesidades de os estudantes e transmitir seguridade, tranquilidade e afecto. |
A4
|
B1 B8 B9 B11
|
C8 C16
|
D1 D8 D9 D14 D15 D18 D22
|
Comprender que a dinámica diaria en educación primaria é cambiante en función de cada estudiante, grupo, situación e saber ser flexible no exercicio da función docente |
A4
|
B1 B2
|
C8 C12
|
D1 D2 D8 D15
|
Capacitarse para traballar en equipos multidisciplinares cos compañeiros e outros profesionais dentro e fora do centro como condición necesaria para l mellora da súa actividade profesional, compartindo saberes e experiencias e aceptando a disparidade de opinións. |
A4 A5
|
B8 B9
|
C8 C14 C16 C17
|
D2 D9 D15
|
Seleccionar, desenvolver e avaliar contidos do curriculum mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudiantes. |
A3 A4
|
B1 B8 B9
|
C14 C16
|
D1 D2 D8 D14 D15
|
Analizar e comprender os procesos educativos na aula e fora de ela relativos ó periodo de 6-12 anos.
|
A5
|
B1 B8
|
C7 C15
|
D1 D8 D13 D14
|
Preparar, seleccionar ou construir materiaies didácticos e utilizalos nos marcos específicos das distintas disciplinas atendendo aos principios teóricos básicos da globalización e a súa aplicación ás etapas de Educación Primaria. |
A3 A4
|
B1 B4 B10 B11
|
C8 C9 C16 C17
|
D1 D2 D8 D14
|
Desenvolver a capacidade para recopilar, analizar, elaborar, crear, seleccionar e avaliar materiais curriculares apropiados ás características do alumno de Educación Primaria. |
A3 A4
|
B4 B8 B9
|
C8 C9 C11 C14 C16 C17
|
D1 D8 D14 D15 D16 D17 D18
|
Controlar e facer o seguimento do proceso educativo e, en particular, de ensinanza-aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estrategias precisas. |
A5
|
B1 B4
|
C8 C9 C16 C18
|
D1 D8 D13 D14 D15
|
Utilizar a avaliación, na súa función propiamente pedagóxica e non meramente acreditativa, como elemento regulador e promotor da ensinanza, da aprendizaxe e da súa propia formación. |
A5
|
B1 B5
|
C9 C11 C13 C14 C16 C18
|
D1 D6 D8 D14 D15 D22
|
Potenciar o rendimiento académico dos alumnos e o seu progreso escolar, no marco dunha educación integral. |
A2 A3
|
B2 B8
|
C16 C17
|
D1 D2
|
Asumir a necesidade dun desenvolvento integral continuo, mediante a autoavaliación da propia práctica. |
A5
|
B8 B9 B12
|
C13 C18
|
D1 D6 D8 D14 D15
|