Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación primaria
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Diseñar, planificar e avaliar a actividade docente e o aprendizaxe na aula atendendo ás necesidades dos estudiantes e transmitir seguridade, tranquilidade e afecto.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A4
B11
B15
B16
B18
B20
B21
Coñecer e analizar elementos básicos do currículo de Educación Primaria e cuestionar críticamente as diversas tendencias e propostas curriculares da administración educativa.
saber
A1
A2
A6
A7
B8
B15
B16
Lograr unha capacidade de relación e de comunicación, así como de equilibrio emocional nas variadas circunstancias da actividade profesional.
Saber estar / ser
A10
A12
B13
B14
B17
B18
Coñecer e dominar os métodos e estratexias de investigación e a súa aplicación a dinámica de aula.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
A5
A6
B1
B2
B3
B13
B14
B21
Comprender que a dinámica diaria en educación primaria é cambiante en función de cada estudiante, grupo, situación e saber ser flexible no exercicio da función docente
saber
Saber estar / ser
A10
A12
B1
B2
B21
Capacitarse para traballar en equipos multidisciplinares cos compañeiros e outros profesionais dentro e fora do centro como condición necesaria para l mellora da súa actividade profesional, compartindo saberes e experiencias e aceptando a disparidade de opinións.
Saber estar / ser
A8
A9
A12
B7
B8
B9
Seleccionar, desenvolver e avaliar contidos do curriculum mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudiantes.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
A6
A7
B1
B2
B3
Analizar e comprender os procesos educativos na aula e fora de ela relativos ó periodo de 6-12 anos.
saber
saber facer
A1
A6
B1
B3
Preparar, seleccionar ou construir materiaies didácticos e utilizalos nos marcos específicos das distintas disciplinas atendendo aos principios teóricos básicos da globalización e a súa aplicación ás etapas de Educación Primaria.
saber
saber facer
A1
A2
A4
A6
B1
B2
B3
Desenvolver a capacidade para recopilar, analizar, elaborar, crear, seleccionar e avaliar materiais curriculares apropiados ás características do alumno de Educación Primaria.
saber
saber facer
A2
A7
A8
B2
B6
B8
B9
B13
B14
B15
B17
Controlar e facer o seguimento do proceso educativo e, en particular, de ensinanza-aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estrategias precisas.
saber facer
A1
A2
A5
A7
B13
B14
B15
B17
B21
Utilizar a avaliación, na súa función propiamente pedagóxica e non meramente acreditativa, como elemento regulador e promotor da ensinanza, da aprendizaxe e da súa propia formación.
saber
saber facer
A2
A5
B1
B2
B5
B6
Potenciar o rendimiento académico dos alumnos e o seu progreso escolar, no marco dunha educación integral.
saber
saber facer
A1
A2
B7
B8
B17
B21
Asumir a necesidade dun desenvolvento integral continuo, mediante a autoavaliación da propia práctica.
Saber estar / ser
A1
A2
A7
A12
B16
B17
B18
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000