Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Adquirir un coñecemento práctico da aula e da xestión da mesma a través do pensamento reflexivo e análise crítica, pensamento propio da argumentación e relacionando teoría e práctica coa realidade da aula e do centro. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A9 A11 A12
|
B1 B2 B3 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B20 B21
|
2. Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando sobre a práctica utilizando conxuntamente con outras persoas e profesionais distintas formas de pensamento, pensar para a acción e a relación. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A9 A11 A12
|
B1 B2 B3 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B16 B17 B18 B19 B20 B21
|
3. Coñecer e dominar a distribución, organización e técnicas de planificación do traballo. |
|
A1 A3 A9 A11 A12
|
B2 B6 B7 B8 B9 B13 B14 B16 B17 B18 B20 B21
|
4. Adquirir diferentes estratexias de aprendizaxe. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B1 B2 B7 B8 B15 B16 B17 B20
|
5. Manexar as diferentes fontes de información. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B13 B15 B16 B17 B19 B21
|
6. Dominar as tecnoloxías da información e da comunicación. |
|
A7
|
B1 B2 B5 B6 B7 B8 B13 B15 B16 B17 B18 B20 B21
|
7. Regular os procesos de interacción e comunicación a través dunha comunicación oral e escrita fluída, e unha expresión adecuada das propias ideas e opinións tanto cos alumnos de 3 a 6 anos como co resto da comunidade educativa. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A6 A7 A10
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B21
|
8.Dominar a habilidade para adaptarse ás diferenzas individuais e de comunicación con outras persoas e grupos, claustros, titores, alumnado, etc. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B3 B4 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B16 B17 B18 B19 B20 B21
|
9.Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación na aula e dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima de aula que facilite a aprendizaxe e a convivencia. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A6 A11 A12
|
B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21
|
10. Adquirir un coñecemento práctico da aula e da xestión da mesma. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A9 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B20 B21
|
11.Controlar e realizar un seguimento do proceso educativo e en particular do proceso de ensino-aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estratexias precisas. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B20 B21
|
12. Relacionar teoría e práctica coa realidade da aula e do centro. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A9 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B11 B13 B14 B16 B17 B18 B20 B21
|
13. Participar nas actividades docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B20 B21
|
14. Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e da propia contorna social participando nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación que se poidan estabelecer nun centro. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A9 A10 A11 A12
|
B1 B2 B3 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B16 B17 B18 B19 B20 B21
|