Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Prácticas externas: Practicum
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Adquirir un coñecemento práctico da aula e da xestión da mesma a través do pensamento reflexivo e análise crítica, pensamento propio da argumentación e relacionando teoría e práctica coa realidade da aula e do centro.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A5
A9
A11
A12
B1
B2
B3
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B20
B21
2. Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando sobre a práctica utilizando conxuntamente con outras persoas e profesionais distintas formas de pensamento, pensar para a acción e a relación.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A5
A9
A11
A12
B1
B2
B3
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B16
B17
B18
B19
B20
B21
3. Coñecer e dominar a distribución, organización e técnicas de planificación do traballo.
saber
saber facer
A1
A3
A9
A11
A12
B2
B6
B7
B8
B9
B13
B14
B16
B17
B18
B20
B21
4. Adquirir diferentes estratexias de aprendizaxe.
saber facer
Saber estar / ser
B1
B2
B7
B8
B15
B16
B17
B20
5. Manexar as diferentes fontes de información.
saber facer
Saber estar / ser
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B13
B15
B16
B17
B19
B21
6. Dominar as tecnoloxías da información e da comunicación.
saber
saber facer
A7
B1
B2
B5
B6
B7
B8
B13
B15
B16
B17
B18
B20
B21
7. Regular os procesos de interacción e comunicación a través dunha comunicación oral e escrita fluída, e unha expresión adecuada das propias ideas e opinións tanto cos alumnos de 3 a 6 anos como co resto da comunidade educativa.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A6
A7
A10
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B21
8.Dominar a habilidade para adaptarse ás diferenzas individuais e de comunicación con outras persoas e grupos, claustros, titores, alumnado, etc.
saber facer
Saber estar / ser
B3
B4
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B16
B17
B18
B19
B20
B21
9.Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación na aula e dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima de aula que facilite a aprendizaxe e a convivencia.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A6
A11
A12
B1
B2
B3
B4
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
10. Adquirir un coñecemento práctico da aula e da xestión da mesma.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A5
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B20
B21
11.Controlar e realizar un seguimento do proceso educativo e en particular do proceso de ensino-aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estratexias precisas.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B11
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B20
B21
12. Relacionar teoría e práctica coa realidade da aula e do centro.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B11
B13
B14
B16
B17
B18
B20
B21
13. Participar nas actividades docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica.
saber facer
Saber estar / ser
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B11
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B20
B21
14. Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e da propia contorna social participando nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación que se poidan estabelecer nun centro.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A9
A10
A11
A12
B1
B2
B3
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B16
B17
B18
B19
B20
B21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000