Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  A linguaxe corporal
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Saber utilizar o xogo como principal recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos e na linguaxe corporal.
saber
saber facer
A1
A10
B1
B8
B15
B16
2. Potenciar nos nenos e as nenas o coñecemento e control do seu corpo e as súas posibilidades motrices mediante o corpo.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
A5
B1
B12
B14
3. Potenciar nos nenos e as nenas o coñecemento e control do seu corpo e as súas posibilidades motrices mediante o corpo.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
B1
B7
B8
B9
B12
B14
B17
B19
B22
4. Potenciar nos nenos e as nenas o coñecemento e control do seu corpo e as súas posibilidades motrices mediante o corpo
saber
saber facer
A2
B1
B8
B15
B16
5. Promover o xogo simbólico e de representación de roles como principal medio de coñecemento da realidade social.
saber facer
A3
B1
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B19
B22
6. Potenciar o uso da linguaxe corporal para conseguir unha mellor expresión, respectar o traballo propio e desenvolver habilidades sociais.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
A5
A11
B1
B7
B11
B12
B13
B14
B19
7. Potenciar nos nenos e as nenas o coñecemento e control do seu corpo e as súas posibilidades motrices.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A8
B1
B14
B15
8. Ser capaz de deseñar actividades de aprendizaxe de novas formas de expresión.
saber facer
Saber estar / ser
B10
B11
B12
B13
B14
B19
B22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000