Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Seguridade e hábitos saudables a través da educación física
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer os principios básicos dun desenvolvemento e dunha conductga saúdable.
saber
A1
Ser capaz de crear, seleccionar e avaliar valuar tarefas físico-motrices e materiáiss curriculares seguros, destinados a promover ol aprendizaxe a través de actividades con sentido para o alumnado destas idades
saber
saber facer
A1
B2
Ser capaz de desenrolar os hábitos de autonomía persoal e o respeto as normas nas prácticas físicas e na convivencia nos seus alumnos.
saber
saber facer
A4
B7
Deseñar actividades encamiñadas o desenrolo das habilidades motrices seguras e saudables.
saber facer
A3
B7
Detectar situacións de falta de benestar do neno ou nena o la niña que señan incompatibles co seu desenrolo e promover a mellora no ámbito da seguridade, autoprotección e saúde.
saber
Saber estar / ser
A8
Ser capaz de crear e manter liñas e lazos de comunicación coordinados coas familias para incidir máis eficazmente nos procesos educativos referidos á saúde e a seguridade nas actividades físicas.
saber facer
Saber estar / ser
A10
B7
Reflexionar sobre as prácticas no aula de Educación Física, para mellorar a labor docente e evolucionar hacia as conductas saudables.
saber
saber facer
A11
B13
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000