Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Coñecemento da contorna a través da actividade física na educación infantil
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
(*)1. Coñecer estratexias *motrices para desenvolver as nocións espaciais.
saber
saber facer
A1
A10
B1
B8
B15
B16
(*)2. *Promover o interese e o respecto polo medio natural, social e cultural mediante actividades físicas *exploratorias.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
A5
B1
B12
B14
B22
(*)3. Saber utilizar o xogo como recurso *didáctico para a exploración e coñecemento da contorna, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios *lúdicos.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
B1
B7
B8
B9
B12
B14
B17
B19
B22
(*)4. *Potenciar nos nenos e as nenas o coñecemento e control do seu corpo e as súas posibilidades *motrices en diferentes contornas.
saber
saber facer
A2
B1
B8
B15
B16
(*)5. Deseñar actividades encamiñadas ao desenvolvemento das habilidades *motrices en contornas diferentes ao habitual.
saber facer
A3
B1
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B19
B22
(*)6. Ser capaz de desenvolver os hábitos de autonomía persoal e o respecto ás normas de convivencia nos seus alumnos. Ser capaz de desenvolver os hábitos *deautonomía persoal e o respecto ás normas de convivencia nos seus alumnos.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
A5
A11
B1
B7
B11
B12
B13
B14
B19
(*)7. *Potenciar nos nenos e as nenas o coñecemento e control do seu corpo e as súas posibilidades *motrices en diferentes contornas así como os beneficios que teñen sobre a saúde.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A8
B1
B14
B15
(*)8. Ser capaz de *promover os comportamentos *respetuosos co medio natural, social e cultural.
saber facer
Saber estar / ser
B10
B11
B12
B13
B14
B19
B22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000