Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  A educación física como medio de interdisciplinaridade
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer os desenvolvementos da psicoloxía evolutiva da infancia nos períodos 0-3 e 3-6.
saber
A1
B13
B14
Recoñecer a identidade da etapa e as súas características cognitivas, psicomotoras, comunicativas, sociais, afectivas.
saber
saber facer
A2
B1
B2
B7
B9
B11
Saber promover a adquisición de hábitos ao redor da autonomía, a liberdade, a curiosidade, a observación, a experimentación, a imitación, a aceptación de normas e de límites, o xogo simbólico e heurístico.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A3
A4
A5
A8
B1
B2
B3
B8
B9
B11
B12
B14
B17
B19
B21
B22
Saber promover a participación en actividades colectivas, o traballo cooperativo e o esforzo individual.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A3
A4
A8
A9
B2
B3
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B17
B18
Identificar dificultades de aprendizaxe, disfuncións cognitivas
saber
saber facer
A4
A5
A6
A9
A10
B1
B11
B12
B13
B14
B18
B20
Adquirir recursos para favorecer a integración educativa de estudantes con dificultades.
saber
saber facer
A4
A8
A9
A10
A11
A12
B1
B3
B4
B5
B11
B14
B19
B21
Crear e manter lazos de comunicación coas familias para incidir eficazmente no proceso educativo.
saber
saber facer
A4
A5
A10
A12
B1
B3
B4
B8
B11
B12
B14
B19
B21
Comprender que a dinámica diaria en educación infantil é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación e saber ser flexible no exercicio da función docente.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A12
B2
B3
B4
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B14
B16
B17
B18
B19
B20
B21
Valorar a importancia do traballo en equipo.
saber
A9
A10
A11
A12
B2
B9
B10
B11
B16
B17
B19
B20
B21
B22
Participar na elaboración e seguimento de proxectos educativos de educación infantil no marco de proxectos de centro e en colaboración co territorio e con outros profesionais e axentes sociais.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A9
A11
A12
B2
B3
B4
B6
B8
B9
B10
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B19
B20
B21
B22
Deseñar, desenvolver e avaliar os procesos de ensino aprendizaxe, relacionados coa mención de Educación Física no ámbito da Educación Infantil, con atención ás características individuais e *contextuales dos alumnos.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A5
A9
A11
B1
B2
B7
B8
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000