(*)1. Coñecer as teorías sobre a adquisición e o desenvolvemento das aprendizaxes en matemáticas.
2. Coñecer estratexias didácticas para desenvolver: representacións numéricas, nocións espaciais e xeométricas, nocións sobre magnitudes e para o desenvolvemento do pensamento matemático.
3. Coñecer materiais e recursos para o ensino das matemáticas.
4. Adquirir capacidade crítica para analizar as directrices oficiais, en especial os currícula de matemáticas, e para adaptarse a novas situacións.
5. Ser capaz de entender e interpretar situacións de ensinanza/aprendizaxe.
6. Ser capaz de deseñar e desenvolver situacións de aprendizaxe nas que interveñan aspectos das matemáticas.
7. Ser capaz de crear, seleccionar e avaliar materiais curriculares destinados a promover a aprendizaxe mediante actividades que teñan sentido para o alumnado destas idades.
8. Saber utilizar o xogo como principal recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos.
9. Ser capaz de promover e avaliar o desenvolvemento do pensamento matemático.
10. Ser capaz de asumir a necesidade de desenvolvemento profesional continuo, mediante a autoavaliación da propia práctica e a investigación.
|
|
A1 A2 A3 A4 A6 A10 A12
|
B1 B2 B3 B6 B7 B8 B10 B12 B13 B15 B16 B19 B20 B21
|
(*)2. Coñecer estratexias didácticas para desenvolver: representacións numéricas, nocións espaciais e xeométricas, nocións sobre magnitudes e para o desenvolvemento do pensamento matemático.
|
|
A1 A2 A3 A6 A10
|
B1 B2 B3 B6 B7 B8 B10 B12 B13 B15 B16 B17 B19 B20 B21
|
(*) |
|
A1 A3 A9 A10 A12
|
B1 B2 B6 B8 B10 B12 B13 B14 B15 B16 B20 B21
|
(*)6. Ser capaz de deseñar e desenvolver situacións de aprendizaxe nas que interveñan aspectos das matemáticas.
|
|
A1 A2 A3 A4 A7 A9 A11 A12
|
B1 B2 B5 B6 B7 B8 B13 B15 B16 B17 B21
|
(*)8. Saber utilizar o xogo como principal recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos.
|
|
A1 A2 A3 A4 A5 A7 A9 A10 A11 A12
|
B2 B5 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B15 B16 B17 B18 B20 B21 B22
|
(*)10. Ser capaz de asumir a necesidade de desenvolvemento profesional continuo, mediante a autoavaliación da propia práctica e a investigación.
|
|
A3 A9 A10 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B15 B16 B18 B20 B21
|