Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Matemáticas para mestres: Educación infantil
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Coñecer os fundamentos matemáticos dos contidos que configuran a área de Matemáticas do currículo de Educación Infantil: Lóxica e teoría de conxuntos. Os números. O espazo. As magnitudes e a medida.
saber
A1
A3
A5
A6
A11
B1
B3
B5
B6
B7
B8
B13
B15
B16
B21
2. Comprender a súa singularidade epistemolóxica e a súa especifidade didáctica.
saber
A1
A3
A5
A11
B1
B3
B6
B7
B8
B12
B13
B15
B19
3. Comprender as matemáticas como un coñecemento sociocultural desenvolvido ao longo da Historia.
saber
A1
A3
A5
A11
B1
B3
B6
B7
B12
B13
B15
B19
4. Capacidade para organizar e planificar.
saber facer
B2
5. Resolución de problemas.
saber facer
A1
A2
A3
A4
A6
A7
A11
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B8
B9
B11
B13
B15
B16
B17
B21
6. Toma de decisións.
saber facer
B1
B6
B8
B9
B15
B17
7. Habilidade para expresar críticas razoadas.
saber facer
A4
A5
A6
B3
B7
B8
B9
B11
B13
B21
8. Capacidade de xestión da información.
saber facer
A2
A3
A7
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B13
B15
B21
9. Capacidade para traballar en equipo.
Saber estar / ser
A4
A5
A11
B9
B11
B13
B18
B21
10. Habilidades de investigación.
saber facer
A1
A2
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B15
B16
B21
11. Coñecer estratexias metodolóxicas que axuden a desenvolver nocións espaciais, xeométricas e do pensamento lóxico.
saber
A1
A2
A3
A7
A9
A11
A12
B1
B2
B5
B6
B7
B8
B13
B17
B21
12. Crear, seleccionar e avaliar materiais curriculares destinados a esta etapa educativa.
saber facer
A1
A2
A3
A6
A7
A9
A11
A12
B2
B5
B6
B9
B16
B17
B19
B21
13. Planear actividades de aprendizaxe utilizando o xogo como principal recurso didáctico.
saber facer
A1
A2
A3
A4
A6
A7
A9
A11
A12
B2
B3
B6
B7
B8
B9
B16
B17
B19
B20
B21
14. Ser capaz de adaptarse a novas propostas curriculares en matemáticas.
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A7
A9
A11
A12
B2
B6
B8
B10
B13
B14
B15
B16
B20
B21
15. Ser capaz de asumir a necesidade de desenvolvemento profisional continuo, mediante a autoavaliación da propia práctica.
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A7
A9
A10
A11
A12
B2
B6
B8
B12
B15
B16
B20
B21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000