Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Idioma estranxeiro I: Inglés
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender as ideas principais do discurso falado cando este é claro e normal e se tratan asuntos cotiáns dos ámbitos persoal, e educativo.
Saber estar / ser
B1
B3
B4
B7
B13
Comprender a idea principal de películas e de programas de radio ou televisión que tratan temas actuais ou de interese persoal ou profesional, cando a articulación é relativamente lenta e clara.
Saber estar / ser
B1
B3
B4
B6
B7
Comprender textos escritos redactados nunha lingua de uso habitual e cotián ou relacionada co traballo.
Saber estar / ser
B1
B3
B4
B6
B7
Comprender a descrición de acontecementos, sentimentos e desexos en cartas persoais.
Saber estar / ser
B1
B3
B4
B6
B7
Saber desenvolverse en case todas as situacións que se presentan cando se viaxa a onde se fala esa lingua.
Saber estar / ser
B3
B4
B6
B7
B12
B16
B19
Poder participar espontaneamente nunha conversación que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo: familia, afeccións, traballo, viaxes e acontecementos actuais).
Saber estar / ser
B3
B4
B6
B11
Poder tratar oralmente en inglés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación infantil.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
B3
B4
B6
Saber construír frases de forma sinxela co fin de describir experiencias e feitos, así como os seus soños, esperanzas e ambicións.
Saber estar / ser
B1
B3
B4
B13
B17
Poder explicar e xustificar brevemente as súas opinións e proxectos.
Saber estar / ser
B1
B2
B3
B4
B6
B13
B17
Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións.
Saber estar / ser
B1
B3
B4
B13
Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben estruturados sobre temas que lle son coñecidos ou de interese persoal. Poder escribir cartas persoais que describan experiencias e impresións.
Saber estar / ser
B1
B2
B3
B4
B6
B11
B17
Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo. Favorecer a análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe co fin de innovar e mellorar o labor docente e as prácticas de aula.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A11
B1
B9
B15
Coñecer formas e medios para continuar e enriquecer a súa propia formación cultural e lingüística.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A11
B4
B15
B19
Desenvolver certas actitudes afectivas desexables nun docente de lingua estranxeira como, por exemplo, solidariedade e cooperación cos demais, interese e tolerancia cara ao diferente, seguridade na propia competencia comunicativa, e unha visión da lingua estranxeira como medio de comunicación cultural e non simplemente como unha materia máis.
Saber estar / ser
B4
B12
B14
B19
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000