Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Didáctica da lingua e a literatura infantil
   Contidos
Tema Subtema
O PROCESO DE ADQUISICION DA LINGUAXE E OS FACTORES QUE DETERMINAN O SEU DESENVOLVIMENTO 1.- O nivel socioeconómico.
2.- O ambiente familiar.
3.- O ambiente escolar.
DIDÁCTICA DA COMUNICACIÓN ORAL 1.- A DICIÓN:
- 1.1. A atención auditiva.
- 1.2. A motricidade bucofacial.
- 1.3. A respiración.
- 1.4. A imitación.
2.- O VOCABULARIO:
- 2.1. Clases de vocabulario.
- 2.2. A derivación, a composición e o campo semántico.
3.- A EXPRESIÓN ORAL:
- 3.1. A comprensión.
- 3.2. A expresión.
- 3.3. A narración.
- 3.4. A descripción.
- 3.5. A conversación.
- 3.6. O ritmo e a entoación.
4.- A LITERATURA INFANTIL NO SEU ASPECTO ORAL:
- 4.1. Os contos (= narrativa).
- 4.2. A recitación (= poesía).
- 4.3. A dramatización (= teatro).
- 4.4. Aplicacións didácticas, especialmente para o desenvolvimento da linguaxe oral.
DIDÁCTICA DA LECTOESCRITURA 1.- FACTORES QUE INTERVEÑEN NO PROCESO DE APRENDIZAXE DA LECTOESCRITURA:
- 1.1. A discriminación visual.
- 1.2. A organización espacio-temporal.
- 1.3. O control motor.
2.- INICIACIÓN Á LINGUAXE ESCRITA:
- 2.1. Análise dos principais métodos de lectura.
- 2.2. O enfoque construtivista.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000