Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2014_15
Materia Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá Código P02G110V01304
Titulación
Grao en Educación Infantil
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 FB 2 1c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento Psicoloxía evolutiva e comunicación
Coordinador/a
Insua Meiras, Francisco
Correo-e finsua@uvigo.es
Profesorado
Insua Meiras, Francisco
Web
Descrición xeral INtroduce no coñecemento das aportacións da psicoloxía evolutiva a o coñecemento das situacións que precisan intervención temperán no desenvolvemnto do neno, por ser deficientes ou porque unha intervención temperán evitará deficiencias non desexadas, ou potenciará capacidades innatas
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000