Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Educación para a saúde e a súa didáctica
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer os principios básicos dun desenvolvemento e comportamento saudables.
saber
A2
A3
A4
A5
A8
B3
B6
B12
B19
B22
Identificar trastornos no sono, da alimentación, do desenvolvemento psicomotor, da atención e da percepción auditiva e visual. Colaborar co persoal especializado para identificar e axudar a solucionar posibles trastornos. Detectar carencias afectivas, alimenticias e de benestar que perturban o desenvolvemento físico e psíquico do alumnado.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
B1
B3
B8
B9
B11
B12
B13
B19
Saber programar actividades e deseñar recursos didácticos para desenvolver a educación para a saúde na escola. Familiarizarse coas metodoloxías, recursos e materiais necesarios para a ensinanza da Educación para a saúde, incluídos os recursos relacionados coas tecnoloxías da información e da comunicación. Revisar de forma crítica as prescricións e orientacións o Currículo de Educación Infantil.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A4
A5
A7
A8
A11
B1
B2
B3
B5
B6
B8
B9
B12
B13
B14
B15
B17
Saber avaliar as programacións realizadas tendo en conta o Currículo de Educación Infantil.
saber
saber facer
A1
A3
A4
A5
A9
A11
B1
B2
B3
B7
B8
B13
B14
B21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000