Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Organización do centro escolar
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer a lexislación que regula as Escolas de Educación Infantil, a súa estrutura e os modelos de organización do espazo.
saber
A1
A3
A9
B1
B6
B8
B13
B21
Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país e os condicionantes políticos e lexislativos da actividade educativa e situar a escola no sistema educativo español, no contexto euroipeo e internacional
saber
A1
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B12
B18
B20
B21
Planificación das secuencias de aprendizaxe e organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo
saber
saber facer
A1
A2
A3
A4
A5
A7
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B17
B18
B21
Comprender que a dinámica diaria en Educación Infantil é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación e saber ser flexibles no exercicio da función docente.
saber
A1
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B12
B16
B18
B20
B21
Valorar a importancia da estabilidade e a regularidade no contorno escolar, os horarios e os estados de ánimo do profesorado como factores que contribúen ao progreso harmónico e integral dos estudantes.
saber
A1
A3
A4
A5
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B12
B13
B16
B17
B18
B22
Saber traballar en equipo con outros profesionais e colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno, coa finalidade de planificar secuencias de aprendizaxe e organizar situacións de traballo, na aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do período 0-3 anos e 3-6 anos.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A4
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B17
B18
B21
Ter unha imaxe realista de si mesmo, actuar conforme ás propias conviccións, asumir responsabilidades, tomar decisións e relativizar as posibles frustracións.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A9
A10
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B13
B14
B17
B18
B20
B21
Tomar conciencia da complexidade dos procesos educativos en xeral e dos procesos de ensinanza-aprendizaxe, nas etapas obrigatorias do sistema educativo.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A4
A5
A9
A11
A12
B1
B2
B6
B7
B8
B9
B17
B18
B21
Analizar e aplicar distintas estratexias metodolóxicas para organizar os espazos, materiais e tempos, en función dos diferentes modelos didácticos e das características e peculiaridades do alumnado.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A5
A6
A7
A9
A11
A12
B1
B2
B5
B6
B7
B8
B9
B11
B13
B14
B15
B17
B18
B21
Coñecer experiencias internacionais e exemplos de experiencias innovadoras en Educación Infantil para aplicalas na aula.
saber
A1
A9
A11
A12
B1
B2
B12
B17
B18
B19
B21
Participar na definición do proxecto educativo e na actividade xeral do centro, atendendo os criterios de control de calidade.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A9
A11
A12
B1
B2
B7
B8
B9
B13
B17
B18
B21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000