Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Desenvolvemento motor
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer os fundamentos da motricidade humana con especial incidencia na etapa dos 0 a 6 anos
saber
A2
A8
A11
B8
B9
B13
B14
B21
Coñecer os fundamentos da expresión corporal do currículo así como as teorías da adquisicón e desenvolvemento das aprendizaxes.
saber
A2
A8
B2
B10
Saber utilizar o xogo como recurso didáctico así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos.
saber
saber facer
A1
A2
A11
B1
B2
B7
B8
B9
B11
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B21
Elaborar propostas didácticas que fomenten a percepción e expresión, as habilidades motrices e a creatividade.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A5
A8
A11
B2
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B21
Coñecer e utilizar cancións para promover a educación rítmica
saber
saber facer
A2
A3
B1
B2
B9
B17
Deseñar actividades encamiñadas ao desenvolvemento das habilidades motrices e potenciar nos nenos e nenas o coñecemento e control do seu corpo e as súas posibilidades motrices e os beneficios que ten sobre a saúde.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A4
A8
A10
A11
B1
B2
B7
B8
B9
B11
B13
B15
B16
Promover a sensibilidade relativa á expresión e a creación.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A11
B8
B9
B11
B12
B13
B14
B16
B17
B18
B21
Ser capaz de desenvolver os hábitos de autonomía persoal e o respeto as normas de convivencia do alumnado.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
A5
A10
A11
B2
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B19
B21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000