| |
B2 |
Coñecer o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procesos de ensino e aprendizaxe respectivos. |
| |
B4 |
Buscar, obter, procesar e comunicar información (oral, impresa, audiovisual, dixital ou multimedia), transformala en coñecemento e aplicala aos procesos de ensino e aprendizaxe nas materias propias da especialización cursada. |
| |
B6 |
Deseñar e desenvolver metodoloxías didácticas tanto grupais como personalizadas, adaptadas á diversidade dos estudantes. |
| |
B8 |
Adquirir estratexias para estimular o esforzo do estudante e promover a súa capacidade para aprender por se mesmo e con outros e desenvolver habilidades de pensamento e de decisión que faciliten a autonomía, a confianza e iniciativas persoais. |
| |
B10 |
Deseñar e realizar actividades formais e non formais que contribúan a facer do centro un lugar de participación e cultura na contorna no que está situado. |
| |
B12 |
Participar na avaliación, investigación e a innovación dos procesos de ensino e aprendizaxe, comunicando as súas conclusións e as razóns que as sustentan á comunidade educativa e outros profesionais da educación |
| |
B14 |
Coñecer e analizar as características históricas da profesión docente, a súa situación actual, perspectivas e interrelación coa realidade social de cada época. |
| |
B16 |
Traballar en equipo con outros profesionais da educación, enriquecendo a súa formación. |
| |
B18 |
Aplicar os coñecementos adquiridos e a capacidade de resolución de problemas a contornas educativas novas ou pouco coñecidos. |
|
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
| |
C1 |
Coñecer as características dos estudantes, os seus contextos sociais e motivacións. |
| |
C2 |
Comprender o desenvolvemento da personalidade destes estudantes e as posibles disfuncións que afectan a aprendizaxe. |
| |
C3 |
Elaborar propostas baseadas na adquisición de coñecementos, destrezas e aptitudes intelectuais e emocionais. |
| |
C4 |
Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e ritmos de aprendizaxes. |
| |
C5 |
Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula e no centro, abordar e resolver posibles problemas. |
| |
C6 |
Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país. |
| |
C7 |
Coñecer e aplicar recursos e estratexias de información, titoría e orientación académica e profesional. |
| |
C8 |
Promover accións de educación emocional, en valores e formación cidadá. |
| |
C9 |
Participar na definición do proxecto educativo e nas actividades xerais do centro atendendo a criterios de mellora da calidade, atención á diversidade, prevención de problemas de aprendizaxe e convivencia. |
| |
C10 |
Relacionar a educación co medio e comprender a función educadora da familia e a comunidade, tanto na adquisición de competencias e aprendizaxe como na educación no respecto dos dereitos e liberdades, na igualdade de dereitos e oportunidades entre homes e mulleres e na igualdade de trato e non discriminación das persoas con discapacidade. |
| |
C11 |
Coñecer a evolución histórica da familia, os seus diferentes tipos e a incidencia do contexto familiar na educación. |
| |
C12 |
Adquirir habilidades sociais na relación e orientación familiar. |
| |
C13 |
Coñecer e aplicar recursos e estratexias de educación no respecto e valor da diversidade lingüística e as súas implicacións educativas. |
| |
C14 |
Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización. |
| |
C15 |
Coñecer os contidos que se cursan nos respectivos ensinos. |
| |
C16 |
Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas. |
| |
C17 |
Coñecer contextos e situacións en que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares |
| |
C18 |
Coñecer os desenvolvementos teórico-prácticos do ensino e a aprendizaxe das materias correspondentes. |
| |
C19 |
Transformar os currículos en programas de actividades e de traballo. |
| |
C20 |
Adquirir criterios de selección e elaboración de materiais educativos. |
| |
C21 |
Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as achegas dos estudantes. |
| |
C22 |
Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe. |
| |
C23 |
Coñecer estratexias e procedementos de avaliación e entender a avaliación como un procedemento de regulación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo. |
| |
C24 |
Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada. |
| |
C25 |
Analizar críticamente o desempeño da docencia, das boas prácticas e da orientación utilizando indicadores de calidade |
| |
C26 |
Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe das materias da especialización e expor alternativas e solucións. |
| |
C27 |
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación e avaliación educativas e ser capaz de deseñar e desenvolver proxectos de investigación, innovación e avaliación. |
| |
C28 |
Adquirir experiencia na planificación, na docencia e na avaliación das materias correspondentes á especialización. |
| |
C29 |
Acreditar un bo dominio da expresión oral e escrita na práctica docente. |
| |
C30 |
Dominar as destrezas e as habilidades sociais necesarias para fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e a convivencia. |
| |
C31 |
Participar nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación a partir da reflexión sobre a práctica. |
|
Sinale D
|
Código |
Competencias |
| |
D1 |
Utilizar bibliografía e ferramentas de procura de recursos bibliográficos xenerais e específicos, incluíndo o acceso por Internet. |
| |
D2 |
Xestionar de forma óptima o tempo de traballo e organizar os recursos dispoñibles, establecendo prioridades, camiños alternativos e identificando erros lóxicos na toma de decisións. |
| |
D3 |
Potenciar a capacidade para o traballo en contornas cooperativas e pluridisciplinarios |