Guia docente 2018_19
Facultade de Belas Artes
Máster Universitario en Deseño e Dirección Creativa en Moda
 Materias
  Traballo Fin de Máster
   Competencias
Código Descrición
A1 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación.
A2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
A3 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
A4 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades.
A5 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo.
B1 Coñocer o vocabulario e os fundamentos conceptuais do deseño de moda
B2 Coñecer o medio do deseño de moda no contexto cultural contemporáneo dende as ciencias humanas e sociais, baixo unha perspectiva histórica e crítica
B3 Capacidad para comprender en profundidad el contexto social y cultural en que tendrá lugar la práctica artística o profesional
B4 Capacidade para aplicar os coñecementos e habilidades adquiridas e resolver problemas nun entorno interdisciplinar do deseño de moda
B5 Capacidade de síntese, análise e pensamento crítico relacionado coas disciplinas históricas, teóricas e críticas do deseño de moda
B6 Capacidade para o uso das ferramentas, coñecementos e métodos de creación e investigación que lle permitan desenvolver ao máximo tanto as posibilidades estéticas como formais nos seus deseños
B7 Capacidade de comprensión e adaptación ante os cambios rápidos do entorno e da propia disciplina
B8 Capacidade de adaptación aos cambios tecnolóxicos e de adopción de recursos novedosos no ámbito do deseño de moda
B9 Capacidade de desenvolver unha gramática visual clara e innovadora
B10 Capacidade de aprendizaxe, curiosidade e iniciativa para a adquisición de novos coñecementos e habilidades
B11 Integrar coñecementos e formular xuizos a partir de informacións incompletas que incluan reflexións sobre responsabilidades sociais e éticas relacionadas coa aplicación dos seus coñecementos
B12 Capacidade creativa para xerar silucións orixinais e atopar propostas alternativas
C1 Capacidade para desenvolver con coherencia un proceso de deseño respostando axeitadamente a un conxunto ordeado de necesidades e requerimentos
C2 Ser capaz de identificar problemas que se poidan resolver mediante o deseño, plantexalos como problema de deseño, propor un concepto e decidir criterios de formalización, elexindo os materiais a cada caso.
C3 Ser capaz de comprender e comunicar visualmente a información, dominar as técnicas de exposición gráfica de proxectos de deseño
C4 Capacidade de aplicar sistemas de representación gráfica usados no deseño de moda
C5 Comprensión do valor semiolóxico dos produtos e servizos, en relación aos contextos sociais aos que se destinan, e familiarizarse coas disciplinas que os estudan
C6 Coñecer a teoría e historia do deseño e da moda
C7 Capacidade para desenvolver un pensamento crítico ante as prácticas, tendencias e resultados do deseño de moda, desenvolvendo un criterio persoal fundamentado
C8 Coñecer as tendencias sociais e da industria da moda
C9 Coñecer e ser capaz de aplicar as metodoloxías e tecnoloxías habituais no ámbito do deseño de moda
C10 Coñecer a un nivel básico procesos de construcción, tecnoloxía de materiais e téncias de producción e das disciplinas correspondentes
C11 Estas familiarizado cos métodos de investigación relevantes en deseño
D1 Capacidade para a comunicación oral e escrita, tanto na propia lingua como en outras
D2 Capacidade de análise, organización e planificación
D3 Capacidade de liderazgo, iniciativa e espíritu emprendedor
D4 Capacidade de razoamento crítico e autocrítico
D5 Capacidade para a análise e a resolución de problemas, de adaptación a novas situacións e de toma de decisións de xeito creativo e innovador
D7 Moticación pola calidade
D8 Capacidade para o traballo, aprendizaxe e xestión da información de xeito autónomo
D9 Capacidade de integración en equipos multidisciplinares
D10 Capacidade de comunicación necesaria para establecer redes de contactos nacionais e internacionais
D11 Tratamento de conflictos e negociación
D12 Capacidade de comprensión e desenvolvemento dos aspectos de usabilidade, acesibilidade e deseño para todos
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000