Resolución de problemas e /ou exercicios de forma autónoma |
Análise dos recursos que se están desenvolvendo |
|
Lección maxistral |
Sesión maxistral. O responsable da materia mostrará os contextos *fenomenológicos e as razóns culturais que propiciaron as diferentes formas de ver e de sentir dos artistas invitados. Sendo un taller de artista ou artistas invitados, o que se propón é incidir no carácter *experiencial dos diferentes autores e subliñar, así, as “formas” de facer e de acometer cada proxecto individual. Traballar con diferentes artistas é dar corpo a diversas metodoloxías de traballo, así como a variados enfoques sobre unha mesma cuestión. O fundamental dun taller en *estéreo é a recepción de diagnósticos sobre as obras en proceso dos alumnos do máster. Análise de obras e a súa confrontación práctica mediante a comprensión a través da diversidade de contextos, pluralidade de visións e experiencias. Facer protagonista o traballo do alumno mediante o uso do debate e os seguimentos personalizados. |
|
Traballo tutelado |
Desenvolvemento do campo *heurístico nos proxectos realizados polos alumnos. |
|