Guia docente 2019_20
Facultade de Belas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Proxectos de deseño
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo tutelado O método de avaliación en relación ao traballo feito na aula traballo terá lugar baixo un seguimento persoal do proceso de desenvolvemento dos exercicios, con base nos seguintes criterios:
- A estética e proxectos de interese funcionais.
- Comprensión e uso axeitado dos procesos técnicos e de ordenador.
- A coherencia de todos os exercicios de estudante.
- A aplicación correcta dos proxectos e probas necesarios na clase no prazo estipulado. É obrigatoria a realización de entregas parciais de exercicios, a fin de seguir o traballo do profesor.
30 C1
C4
C5
C7
C8
C9
C42
C43
Resolución de problemas A resolución de problemas e exercicios expostos na aula será fundamental para a realización do seguimento persoal e evolución dos traballos e proxectos dos alumnos. O alumno deberá obrigatoriamente e periodicamente asistir a estas clases de resolución de problemas e exercicios, de maneira que o profesor poida ter constancia da súa evolución e, en base a ela, realizar a avaliación pertinente deste aspecto. 15 C7
C19
C31
C32
Saídas de estudo Será obrigatoria a asistencia a cada un dos talleres planificados no desenvolvemento do cuadrimestre. 7 C12
Estudo de casos Valorarase a opinión e capacidade crítica en base á ampliación de coñecementos. 8 C1
C4
C5
C7
C8
Traballo O método de avaliación dos proxectos finais presentados por cada alumno rexerase en base aos seguintes criterios:
- O interese estético e funcional dos proxectos realizados. O alumno terá a opción de establecer un debate dentro do grupo da clase en defensa da valoración do seu traballo. En caso contrario, o profesor valorará este aspecto unilateralmente.
- A coherencia de todos os proxectos do alumno.
- A metodoloxía e planificación do traballo.
- Traballo de reflexión e estudo previo ao proceso de elaboración dun proxecto.
- A correcta realización destes proxectos requiridos na materia nos prazos estipulados.
- A correcta elaboración formal (dixital e de impresión) e a súa presentación.
40 C9
C12
C19
C31
C32
C33
C42
C43
C44
C47
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

7. SISTEMA DE AVALIACIÓN

7.1. CRITERIOS DE AVALIACIÓN

O método de avaliación do curso realizarase continuamente baixo o traballo de seguimento en clase no proceso de desenvolvemento de documentos persoais presentados por cada alumno, e réxese con base nos seguintes criterios:

7.1.1. criterios xerais de avaliación

O interese o traballo de deseño artístico e funcional realizada. O alumno terá a posibilidade de crear un debate dentro do grupo de clase en defensa da posta en valor do seu traballo. En caso contrario, o profesor pode avaliar este aspecto de forma unilateral.

Comprensión e uso adecuado de técnicas e procesos de TI.

A capacidade de curiosidade experimentación e investigación dos alumnos.

Consistencia ou inconsistencia de todos os exercicios de estudante.

Metodoloxía e planificación do traballo. Traballo de reflexión e antes do proceso de elaboración dun estudo de deseño.

A frecuencia das aulas e actitude axeitada e interese na clase

A conclusión exitosa do traballo e probas esixidos no tema dentro dos prazos estipulados.

7.1.2. Criterios de avaliación importa.

Práctica. coherencia formal, estética e elementos conceptuais utilizadas no exercicio ea súa relevancia para a proposta.

A xerarquía visual e composición.

A elaboración formal, correcto (dixital e impresión) e boa presentación.

Creatividade e orixinalidade no exercicio de planificación dentro da especificidade e directrices do proxecto e as inter-relacións coas propostas de deseño contemporáneo.

teórico

Ampliando o coñecemento transmitido en clase. comprensión aprofundada dos conceptos que foron explicadas e consecuente claridade de expresión dos mesmos.

habilidades analíticas e relación entre contido diferente.

uso correcto da terminoloxía e compromisos.

Orixinalidade e rigor na aproximación ao tema.

Boa presentación dos exercicios e traballos propostos.

Ao avaliar claramente diferente, o contido mínimo alén do cal implica o paso do tema e serven para definir as puntuacións máis altas.

Ningún traballo é traído e, polo tanto, non serán valoradas, os alumnos (as) que non teñan previamente sometidos a guía materia cunha foto recente.

7.2. chamado ordinario decembro

Para a avaliación do curso na sesión de decembro e, así, pasar o curso, os profesores esixen mínima presentación dunha serie de entregas-correccións do traballo do curso durante o semestre eo alumno debe pasar cunha puntuación mínima "suficiente" nas datas prescritas. Estas entregas-correccións é rematada coa entrega final do proxecto persoal global.

ENTREGA DE TRABALLO: O alumno (a) debe estar obrigada a entregar correccións traballo (s) proposta (s) polos profesores durante o curso.

Isto pode requirir polo menos o 80% destas entregas a ser avaliada.

Exame teórico e práctico: Ademais de tal entrega, os profesores a opción dun exame teórico e práctico, de ser considerado necesario reserva, formado por:

- Proba de teórico, con base no contido específico de programación. Só se o alumno sexa superior a este exercicio vai pasar ao seguinte exame práctico.

- exame práctico, que consiste en realizar un traballo baseado nas prácticas desenvolvidas durante o curso. (Exercicio práctico no ordenador, InDesign e Illustrator)

 Para pasar o tema a través do sistema de "evidencia de recuperación", é imperativo para superar dúas partes que forman esta chamada:

- Entrega de exercicios

- Proba teórico e práctico.

7.3. Xullo Resit:

Cando o alumno (a) non acadou o nivel esixido, ou non presente avaliación normal de curso esixe un sistema de "probas de recuperación" é articulado. Ademais, o alumno (a) Terá a chamada extraordinaria de xullo.

ENTREGA DE TRABALLO: O alumno (a) debe estar obrigada a entregar correccións traballo (s) proposta (s) polos profesores durante o curso.

Isto pode requirir polo menos o 80% destas entregas a ser avaliada.

Exame teórico e práctico: Ademais de tal entrega, os profesores a opción dun exame teórico e práctico, de ser considerado necesario reserva, formado por:

- Proba de teórico, con base no contido específico de programación. Só se o alumno sexa superior a este exercicio vai pasar ao seguinte exame práctico.

- exame práctico, que consiste en realizar un traballo baseado nas prácticas desenvolvidas durante o curso. (Exercicio práctico no ordenador, InDesign e Illustrator)

  Para pasar o tema a través do sistema de "evidencia de recuperación", é imperativo para superar dúas partes que forman esta chamada:

- Entrega de exercicios

- Proba teórico e práctico.


Probas de avaliación de convocatorias extraordinarias
http://belasartes.uvigo.es/bbaa/index.php?id=31
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000