|
Descrición |
Cualificación |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Traballo tutelado |
A avaliación vai ser continua, polo que a asistencia a clase é un requisito imprescindible para aprobar esta parte da avaliación.
Xunto coa asistencia, valorarase positivamente:
A presenza activa do alumno na clase.
A correcta progresión dos proxectos que se vaian desenvolvendo na aula.
A calidade, orixinalidade e creatividade dos proxectos artísticos desenvolvidos na aula.
O desenvolvemento teórico, a metodoloxía e a coherencia do traballo realizado ao longo do curso.
A capacidade investigadora do alumno
A capacidade de experimentación do alumno
O traballo previo de reflexión e investigación teórica de cada proxecto realizado dentro da aula
A ampliación dos coñecementos impartidos na clase.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
As/os estudantes asimilirán o corpo como medio artístico.
O estudantado coñecerá os medios auxiliares da arte de acción.
As/os estudantes terán capacidade de desenvolvemento da acción como arte.
As/os estudantes terán capacidade de interrelación corpo-espazo-espectador.
As/os estudantes terán habilidade no uso dos recursos propios da arte de acción.
O estudantado poderá incorporar ao espectador como participante no evento artístico. |
35 |
|
|
C4 C7 C9 C14 C16 C19 C23 C25 C29 C31 C32 C35 C47 C48 C49
|
|
Obradoiro |
Demostración, mediante a entrega dun comentario teórico, da correcta asimilación dos contidos esenciais do obradoiro, conferencia, etc.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
As/os estudantes coñecerán os conceptos fundamentais das artes de acción.
O estudantado coñecerá a evolución histórica da arte de acción.
As/os estudantes coñecerán os recursos fundamentais da arte de acción. |
5 |
|
|
C1 C6 C7 C14
|
|
Saídas de estudo |
Demostración, mediante a entrega dun traballo teórico, da correcta asimilación dos contidos principais da exposición/evento visitado.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
As/os estudantes coñecerán os recursos fundamentais da arte de acción.
As/os estudantes coñecerán os conceptos fundamentais das artes de acción.
O estudantado coñecerá a evolución histórica da arte de acción.
|
5 |
|
|
C1 C6 C7 C14
|
|
Lección maxistral |
A asistencia ás sesións maxistrais será imprescindible para aprobar esta parte da avaliación.
Alén desta asistencia, o alumno terá que demostrar a correcta asimilación dos conceptos básicos que conforman os diferentes bloques temáticos da materia.
A participación do alumnado nestas sesións debe ser activa, aportando ideas ou coñecementos que poidan dar lugar a unha discusión colectiva de interese.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
O estudantado coñecerá a evolución histórica da arte de acción.
As/os estudantes coñecerán os conceptos fundamentais das artes de acción.
As/os estudantes coñecerán os recursos fundamentais da arte de acción. |
10 |
|
|
C1 C6 C7 C14
|
|
Traballo |
Alén do traballo diario na clase, durante o transcurso da materia desenvolveranse, polo menos, tres proxectos de arte de acción que serán presentados na clase.
Nestes traballos valorarase:
A calidade, orixinalidade e creatividade dos proxectos.
O desenvolvemento teórico, a metodoloxía e a coherencia do traballo.
A capacidade investigadora do alumno
A capacidade de experimentación do alumno
O traballo previo de reflexión e investigación teórica de cada proxecto.
A ampliación dos coñecementos impartidos na clase.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
As/os estudantes asimilirán o corpo como medio artístico.
O estudantado coñecerá os medios auxiliares da arte de acción.
As/os estudantes terán capacidade de desenvolvemento da acción como arte.
As/os estudantes terán habilidade no uso dos recursos propios da arte de acción.
|
25 |
|
|
C7 C9 C14 C16 C19 C25 C29 C31 C32 C49
|
|
Cartafol/dossier |
O dossier é o soporte teórico de cada un dos proxectos de arte de acción que periodicamente vanse presentar na aula.
O dossier debe estar centrado nunha análise rigorosa dos contidos fundamentais do proxecto, recursos formais e técnicos, obxectivos que se pretenden acadar coa proposta, referentes, etc.
Así mesmo, valorarase unha correcta redacción, expresión e presentación do dossier.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
As/os estudantes terán capacidade de desenvolvemento da acción como arte.
As/os estudantes terán habilidade para documentar obras de arte de acción.
|
5 |
|
|
C19 C29 C31 C32 C36 C39 C45 C48
|
|
Exame de preguntas de desenvolvemento |
A proba de resposta longa se corresponde ca porba final de avaliación. Nesta proba valorarase a demostración da asimilación dos contidos fundamentais de cada tema proposto.
Xunto ca proba práctica o alumno terá que entregar un dossier onde razone os contidos fundamentais do seu traballo con un uso apropiado da terminoloxía teórico-práctica e unha correcta redacción e exposición das ideas expresadas polo alumno.
RESULTADOS DE APRENDIZAXE
As/os estudantes coñecerán os recursos fundamentais da arte de acción.
As/os estudantes asimilirán o corpo como medio artístico.
As/os estudantes terán habilidade no uso dos recursos propios da arte de acción.
O estudantado poderá incorporar ao espectador como participante no evento artístico.
|
15 |
|
|
C7 C9 C14 C25 C35 C47 C48 C49
|
|
|
Outros comentarios sobre a Avaliación |
COMENTARIO DESCRIPTIVO DAS PROBAS DE AVALIACION ORDINARIAS: DÉBESE ENVÍAR POR EMAIL AO PROFESOR -UNHA SEMANA ANTES DO EXÁME- UNHA
DESCRIPCIÓN DETALLADA DA ACCIÓN. NESTA DESCRIPCIÓN SE INCLUEN TODOS OS MATERIAIS A UTILIZAR E UN
DESARROLLO ESQUEMÁTICO DA ACCIÓN. No se admitirá a ninguén transcurridos 15 minutos despois da hora fixada do exame. O proxecto de arte de acción que se presente a esta
proba debe seguir a línea de traballo do alumno. É recomendable que
non se desvíe dos intereses xerais que o estudante teña no seu traballo de
creación. Por razones obxetivas de tempo fixanse turnos que non deberán
exceder os 20-30 minutos por acción (incluíndo a posible preparación para a
mesma). A acción levarase a cabo no Salón de Actos (O Salón de Actos e toda a facultade son espazos que están suxeitos a normas de seguridade que limitan a utilización de determinados materiais como fogo, augua, etc.). A elección dos materiais para a acción son libres e será o alumno o encargado
de conseguilos. Na data fixada para realizar o ejercicio final tamén se entregará un dossier teórico que complemente a acción presentada. O dossier se elaborará en base aos seguintes puntos fundamentais: 1.
Descripción detallada da acción 2.
Motivacións fundamentais á hora de realizar o exercicio. 3.
Obxetivos básicos que se pretenden alcanzar con a
proposta. 4.
Contidos principales do traballo. Xunto a este dossier e para poder presentarse á proba final da asignatura o alumno deberá entregar un dvd que documente en video
todos os exercicios que non realizou e que foxen propostos durante o curso. Probas de avaliación de convocatorias extraordinarias http://belasartes.uvigo.es/bbaa/index.php?id=31 |