Aprendizaxe baseado en proxectos |
Observarase e valorarase a actitude de colaboración e participación, a organización entre os alumnos e a empregada nos traballos presentados. Isto conforma unha parte fundamental no proceso de aprendizaxe.Teranse en conta as competencias adquiridas a través do desenvolvemento dos texercicios palnatexados na aula (visionado de videos, lecturas de textos, análise de experiencias educativas/ exposicións...). |
20 |
|
B1 B5 B8 B11 B16
|
C14 C19 C23 C25 C29 C36 C39 C48 C49
|
|
Obradoiro |
Observarase a diversidad de solucións e a riqueza na resolución de problemas a través de traballos realizados na aula. Tomaranse notas do proceso. |
20 |
|
B1 B2 B5 B8 B12
|
C14 C25 C36 C39 C46 C48
|
|
Cartafol/dossier |
Proporanse un recurso educativo e,unha vez rematado, o alumnado presentará unha memoria na que reflectirá o proceso creativo.
Neste documento poderemos valorar o traballo realizados polo alumnado nas distintas actividades programadas: estudo e análise de situacións, toma de decisións, talleres, proposta de traballo, programa de avaliación e informe de efectividade do prototipo deseñado.
Valoraranse a estrutura, a secuencia e os recursos que se utilicen para reflectir mellor o proceso.
As ilustracións, a maquetación e a presentación do recurso teñen que ser coherentes co contido, xa que son parte da comunicación de ideas.
|
40 |
|
B1 B2 B5 B8 B12
|
C13 C14 C24 C35 C39 C45 C47 C48 C49
|
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
Ao longo do proceso de ensino-aprendizaxe, o profesor formula cuestións oportunas coa intención de valorar que é o que sabe e que é o que debe saber o alumnado. Con estas probas, non só teremos información sobre os coñecementos significativos do/a alumno/a, senón que utilizaremos esta técnica como recurso para que sintetice as súas ideas. Estas conclusións tamén se verán reflectidas na memoria. |
5 |
|
B1 B3
|
C4 C13 C15 C25
|
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
Ao longo do proceso de ensino-aprendizaxe, o profesor formula cuestións oportunas coa intención de valorar que é o que sabe e que é o que debe saber o alumnado. Con estas probas, non só teremos información sobre os coñecementos significativos do/a alumno/a, senón que utilizaremos esta técnica como recurso para que sintetice as súas ideas. Estas conclusións tamén se verán reflectidas na memoria. |
5 |
|
B1 B3
|
C4 C13 C15 C25
|
|
Os/as alumnos/as que non tiveran asistido ou non
cubran o porcentaxe obrigatorio de asistencia durante o curso académico
ordinario, deberán superar unha proba escrita de contidos mínimos teóricos que
lles dará dereito á valoración do resto de entregas. Para coñecer o detalle dos
contido e avaliación das entregan terán que contactar con antelación suficiente
co profesorado responsable da materia mediante as titorías. SEGUNDA CONVOCATORIA Os/as alumnos/as que non tiveran asistido ou non
cubran o porcentaxe obrigatorio de asistencia durante o curso académico
ordinario, deberán superar unha proba escrita de contidos mínimos teóricos que
lles dará dereito á valoración do resto de entregas. Para coñecer o detalle dos
contido e avaliación das entregan terán que contactar con antelación suficiente
co profesorado responsable da materia mediante as titorías. No caso de alumnos/as que aínda asistindo
regularmente a clase e presentando as entregas parciais puntualmente non logren
superar a materia deberán presentar na segunda convocatoria so aquelas entregas
nas que non alcanzasen a nota mínima de 5. As notas dos exercicios aprobados
conservaráselles durante unha convocatoria.
As datas de exames
pódense consultar na web da facultade http://belasartes.uvigo.es/bbaa/index.php?id=78 |