Guia docente 2017_18
Facultade de Belas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Transmisión, mediación e educación artística
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Metodoloxías integradas Observarase e valorarase a actitude de colaboración e participación, a organización entre os alumnos e a empregada nos traballos presentados. Isto conforma unha parte fundamental no proceso de aprendizaxe.Teranse en conta as competencias adquiridas a través do desenvolvemento dos texercicios palnatexados na aula (visionado de videos, lecturas de textos, análise de experiencias educativas/ exposicións...). 10 B1
B5
B8
B11
B14
B16
C14
C19
C23
C25
C29
C36
C39
C48
C49
Obradoiro Observarase a diversidad de solucións e a riqueza na resolución de problemas a través de traballos realizados na aula. Tomaranse notas do proceso. 25 B1
B2
B5
B8
B12
C2
C14
C25
C36
C39
C46
C48
Saídas de estudo/prácticas de campo Valorarase o informe emitido, froito da experiencia práctica e do debate sobre a mesma. 10 B1
B8
B12
C2
C4
C17
C33
Cartafol/dossier Proporanse un recurso educativo e,unha vez rematado, o alumnado presentará unha memoria na que reflectirá o proceso creativo.
Neste documento poderemos valorar o traballo realizados polo alumnado nas distintas actividades programadas: estudo e análise de situacións, toma de decisións, talleres, proposta de traballo, programa de avaliación e informe de efectividade do prototipo deseñado.
Valoraranse a estrutura, a secuencia e os recursos que se utilicen para reflectir mellor o proceso.
As ilustracións, a maquetación e a presentación do recurso teñen que ser coherentes co contido, xa que son parte da comunicación de ideas.
50 B1
B2
B5
B8
B12
C13
C14
C24
C35
C39
C45
C47
C48
C49
Probas de resposta curta Ao longo do proceso de ensino-aprendizaxe, o profesor formula cuestións oportunas coa intención de valorar que é o que sabe e que é o que debe saber o alumnado. Con estas probas, non só teremos información sobre os coñecementos significativos do/a alumno/a, senón que utilizaremos esta técnica como recurso para que sintetice as súas ideas. Estas conclusións tamén se verán reflectidas na memoria. 5 B1
B3
C2
C4
C13
C15
C25
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A avaliación sera continua e sumativa ao final do período lectivo.

As horas presenciais teñen que cumprirse, xa que coas técnicas educativas que se aplicarán na aula, é imprescindible que o/a alumno/a participe no seu proceso e o/a profesor/a o dirixa e estimule.

NA CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE XULLO, poderán presentarse os alumnos que, asistindo a clase, polas razóns que sexan, non presentaron algunha documentación ou algún dos traballos ao terminar o período lectivo. Estes/as alumnos/as terán a oportunidade de completar a entrega na convocatoria extraordinaria de xullo.

Probas de avaliación de convocatorias extraordinarias
http://belasartes.uvigo.es/bbaa/index.php?id=31
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000