Asistencia a clase. Interiorización de coñecementos básicos de a materia aplicados a o proxecto final.
11
B1
C20 C22 C31 C32
Aprendizaxe baseado en proxectos
O sistema de avaliación será continuo e rexerase en base a os seguintes criterios:
CRITERIOS XERAIS DE AVALIACIÓN
O interese artístico de os exercicios e de o proxecto final.
Cumprimento de os obxectivos propostos e capacidade de culminación de o traballo.
Evolución e progresión en o proceso de aprendizaxe.
A calidade, originalidad, creatividade e o grado de desenvolvemento de as entregas e de o proxecto final.
A capacidade investigadora de o alumno.
A capacidade de experimentación de o alumno.
A metodoloxía, planificación e coherencia de o traballo a o longo de o curso.
O traballo de reflexión e estudo previo a o proceso de elaboración de cada proxecto.
A ampliación de os coñecementos impartidos en clase.
Capacidade de análise e de interrelación entre os diferentes contidos de a materia en relación a a confluencia en o proxecto global final.
Asistencia a clase: actitude positiva e activa en os talleres.
Participación en a dinámica de clase (limpeza e bo uso de materiais colectivos, etc.).
Comprensión e utilización correcta de os medios técnicos e a adecuación a a linguaxe persoal de o procedemento que se utilice, é dicir, que a concepción de a imaxe ou exercicio lévese a cabo desde unha comprensión en profundidade de as posibilidades expresivas propias de o procedemento que se empregue.
CRITERIOS ESPECÍFICOS DE AVALIACIÓN.
EXERCICIOS PRÁCTICOS PARCIAIS:
1. Gráfica. A adecuación de a técnica a a imaxe e a o proxecto global seriado. Valorarase a complejidad técnica de a estampación e a correcta utilización de os procesos técnicos (axustes de registros, superposiciones de tintas, axuste de a fluidez-viscosidad de as tintas, presentación adecuada, limpeza, etc.).
2. Ilustración. Peso conceptual de as ilustracións realizadas, correcta elección de a técnica e de os medios empregados. Ejecución, desenvolvemento de o proceso de ilustración (esbozos a produción final) e adecuada presentación.
3. Deseño: Fases de o proxecto (idea, aplicación/materialización de a idea, aplicación informática, produción a escala, produción final). Uso correcto de a tipografía, de a retícula. Comprensión e correcta distribución e uso de as partes de documento editado. Legibilidad aplicada a o proxecto creativo.
4. Fotografía. Uso correcto e creativo de imaxes fotográficas. Resolucións e pixelado.
PROXECTO PERSOAL FINAL: proxecto gráfico seriado ou libro de artista.
1. Formalización de o proxecto. Idea e proceso.
2. Progresión e ampliación de os coñecementos impartidos en clase.
3. Capacidade de análise e investigación en o tema elixido.
4. Originalidad e creatividade en a formulación de o tema.
5. O aspecto e a presentación: selección de imaxes, textos, materiais (papeis), cor, composición lineal e transversal, individual e global, secuenciación, etc.
6. A presentación.
A avaliación será continua, polo que se realizará un seguimento individualizado do alumnado, así como da súa progresión. A asistencia a clase é moi importante, xa que se efectuará unha observación constante do proceso de traballo no taller. O alumno terá que entregar unha serie de exercicios e traballos de aula relacionados co temario da materia. Estes traballos serán revisados ao finalizar os exercicios correspondentes de cada unidade temática, considerando a comprensión, asimilación e aplicación da proposta de traballo, xunto co grao de complexidade, creatividade, experimentación e evolución. O diálogo alumno-profesor e unha dinámica interactiva do colectivo da clase facilitará unha mellor valoración de todos os aspectos sinalados.
10
C1 C19 C20 C22 C25 C31 C32 C33 C37 C38 C42 C43
Seminario
Asistencia a os seminarios propostos, asimilación de contidos e entrega de informe.
2,5
C1 C6 C7 C9 C12 C14 C25
Saídas de estudo
Asistencia a as saídas de estudo e prácticas de campo, asimilación de contidos e entrega de informe.
2,5
C1 C6 C7 C9 C12 C14 C25
Outros comentarios sobre a Avaliación
Exame - Convocatoria Ordinaria:
Entrega do proxecto final e de todos os
exercicios propostos durante o curso que non fosen cualificados.
O profesorado resérvase o dereito de realizar
probas puntuais teóricas ou prácticas de modo individual daqueles contidos da materia que considere que deba mellorar cada alumno.
Convocatoria extraordinaria de xullo e Fin de Carreira: Entrega do proxecto final e de todos os exercicios propostos durante o curso que non fosen cualificados.
Probas de avaliación de convocatorias extraordinarias
http://belasartes.uvigo.es/bbaa/index.php?id=31
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000