Guia docente 2014_15
Facultade de Belas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Produción artística: Imaxe II
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Sesión maxistral Asistencia a clase. Demostración da adquisición dos coñecementos básicos da materia aplicados aos contidos do curso en traballos teóricos e prácticos. 11
Proxectos O sistema de avaliación será continuo e rexerase en base aos seguintes criterios:
CRITERIOS XERAIS DE AVALIACIÓN.
O interese artístico dos exercicios e do proxecto final.
Cumprimento dos obxectivos propostos e capacidade de culminación do traballo.
Evolución e progresión no proceso de aprendizaxe.
A calidade, orixinalidade, creatividade e o grao de desenvolvemento das entregas e do proxecto proposto.
A capacidade investigadora do alumno.
A capacidade de experimentación do alumno.
A metodoloxía, planificación e coherencia do traballo ao longo do curso.
O traballo de reflexión e estudo previo ao proceso de elaboración de cada proxecto.
A ampliación dos coñecementos impartidos en clase.
Capacidade de análise e de *interrelación entre os diferentes contidos da materia en relación á confluencia no proxecto global final.
Uso correcto da terminoloxía teórico-práctica.
Asistencia a clase: actitude positiva e activa nos talleres especializados. a mesma. Participación na dinámica de clase (limpeza e bo uso de materiais colectivos, etc.).
Comprensión e utilización correcta dos procesos técnicos e a adecuación á linguaxe propia do procedemento que se utilice, é dicir, que a concepción da imaxe ou exercicio leve a cabo desde unha comprensión en profundidade das posibilidades expresivas propias do procedemento que se empregue. Correlación entre as súas formulacións ideo-estéticos e a súa solución técnico-formal

CRITERIOS ESPECÍFICOS DE AVALIACIÓN.

A. EXERCICIOS PRÁCTICOS PARCIAIS:

A.1. Gráfica. A adecuación da técnica á imaxe e ao proxecto global seriado. Valorarase a complexidade técnica da *estampación e a correcta utilización dos procesos técnicos (axustes de rexistros, *superposiciones de tintas, axuste da fluidez-viscosidade das tintas, presentación adecuada, limpeza, etc.).
A.2. Ilustración. Peso conceptual das ilustracións realizadas, correcta elección da técnica e dos medios empregados. Execución, desenvolvemento do proceso de ilustración (esbozos a produción final) e adecuada presentación.
A.3. Deseño: Fases do proxecto (idea, aplicación/materialización da idea, aplicación informática, produción a escala, produción final). Uso correcto da tipografía, da *retícula. Comprensión e correcta distribución e uso das partes de documento editado. *Legibilidad aplicada ao proxecto creativo.
A.4. Fotografía. Uso correcto e creativo de imaxes fotográficas. Resolucións e *pixelado.

*B. PROXECTO PERSOAL FINAL: proxecto gráfico seriado ou libro de artista.
*B.1. Formalización do proxecto. Idea e proceso.
*B.2. Progresión e ampliación dos coñecementos impartidos en clase.
*B.3. Capacidade de análise e investigación no tema elixido.
*B.4. Orixinalidade e creatividade na formulación do tema.
*B.5. O aspecto e a presentación: selección de imaxes, textos, materiais (papeis), cor, composición lineal e transversal, individual e global, secuenciación, etc.
*B.6. A presentación.
70
Prácticas de laboratorio • A avaliación será continua, polo que se realizará un seguimento individualizado do alumnado, así como da súa evolución.
• A asistencia a clase é moi importante, xa que se efectuará unha observación constante do proceso de traballo no obradoiro.
• O alumno terá que entregar unha serie de exercicios e traballos de aula relacionados co temario da materia. Estes traballos serán revisados ao finalizar os exercicios correspondentes a cada unidade temática, tendo en conta o seguinte: a comprensión, asimilación e aplicación da proposta de traballo, xunto co grao de complexidade, creatividade, experimentación e evolución
• O diálogo alumno-profesor e unha dinámica interactiva do colectivo da clase facilitará unha mellor valoración de todos os aspectos sinalados.
10%
Seminarios Asistencia aos seminarios propostos, asimilación de contidos e entrega de informe. 2,5%
Saídas de estudo/prácticas de campo Asistencia ás saídas e prácticas de campo, asimilación de contidos e entrega de informe. 2,5
Probas de tipo test Os estudantes realizan unha proba de avaliación escrita, onde se determina o grao de asimilación dos contidos impartidos. 5
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Exame xuño: 

27 de maio ás 11:00 h. 

Entrega do proxecto final e de todos os
exercicios expostos durante o curso que non fosen cualificados. 

O profesorado resérvase o dereito a realizar
probas puntuais teóricas ou prácticas de modo individual daqueles
contidos da materia que considere deberán mellorar cada alumno.

 

Exame de xullo:

 9 de xullo ás 10:00 h. 

Entrega do proxecto final e/ou de todos os
exercicios expostos durante o curso que non fosen cualificados.