Traballo tutelado |
TRABALLOS TUTELADOS. 1. TRABALLOS DE ARTISTAS: elixirase un artista cuxa obra, proceso creativo ou experiencia estea relacionado con a temática proposta en a asignatura. Trátase de reflexionar sobre a obra de o/a artista a través de o proceso psicolóxico. O traballo consta de unha pequena introdución en a que se fala de o proceso psicolóxico, unha contextualización en a que se inclúe o momento histórico e a propia vida de o/a artista, para finalizar con a análise de a obra e a súa proxección en a temática que se analiza. ÍNDICE: introdución, contexto, análise de o traballo de o artista, bibliografía. A extensión mínima de o traballo mecanografiado é de 15 folios a dobre espazo con o tipo de letra Arial 12. Debe incluír bibliografía e estar paginado. O traballo será individual. 2. XOGO PARA ENSINAR ARTE: crear un xogo (de cartas, un xogo tradicional como parchís, oca, etc.) para ensinar arte. U obxectivo é reflexionar sobre as etapas evolutivas en a infancia-adolescencia e telas en conta para deseñar o xogo dirixido a achegar a o neno/a a o mundo de a arte. Pódense incluír os elementos que se consideren adecuados, pero deberán xustificarse: o uso de a cor, determinadas formas, elementos de motivación (como eles mesmos ou persoas vinculadas dentro de a obra…), etc. É necesario xerar as normas de o xogo (pódense ter en conta normas que xa existen). Separadamente de o xogo e de as normas, entregarase un informe en o que se xustifiquen as distintas características de o xogo en función de a etapa evolutiva a quen vai dirixido. ÍNDICE: etapa evolutiva, características de o xogo, xustificación e bibliografía. O mínimo son 10 folios a dobre espazo e o tipo de letra, Arial 12. 3. IMAXES GUIADAS: elixir unha obra de un/a artista e quitar de o cadro un personaxe (un punto, unha liña, un personaxe…) que nos servirá de guía para coñecer a o/a a artista e a súa obra. Todo ten que estar documentado e argumentado. Coñecer a etapa evolutiva para ver que é o que pode interesar máis a os nenos de esa idade (motivación) e ter en conta o desenvolvemento cognitivo para adecuar o contido a a idade. O traballo deberá conter un informe con os seguintes pasos: ÍNDICE: introdución (información sobre a etapa evolutiva a quen vai dirixido e por que), presentar a o/a a guía, facer unha viaxe para coñecer a o/a a artista, coñecer a súa cidade e o seu momento histórico. Ej.: imos visitar a o/a a artista a a súa casa, imos ver o seu taller e ensínanos os seus traballos (un ou dous, os máis representativos). O informe terá unha extensión mínima de 15 folios a dobre espazo con o tipo de letra Arial 12. Todos os traballos deben incluír unha portada con o título de o traballo, o nome e apelidos de o/de a autor/a, ano académico e asignatura. Ademais, deben incluír bibliografía e estar paginados. A presentación de traballos farase en PowerPoint, previa revisión de a profesora. O tempo máximo de exposición son 20 minutos. En a Plataforma Virtual de a Universidade (FAITIC), en o apartado PRÁCTICAS, atoparase a información sobre as distintas alternativas, con a posibilidade de introducir a elección correspondente. |
|
Prácticas autónomas a través de TIC |
Unha parte importante en este apartado é a proposta por parte de os alumnos de preguntas tipo test relacionadas con os distintos temas de a asignatura. As preguntas terán 4 alternativas de resposta, de as cales só unha será correcta. Débese incluír feedback en as alternativas de resposta. As preguntas formuladas que teñan o visto bo de a profesora poden formar parte de próbaa tipo test para evaluar os contidos de as clases magistrales. Propoñeranse outras actividades para traballar os distintos contidos de a asignatura: cuestionarios, exercicios de autoevaluación, estudos de caso, análise de obras, participación en foros e utilización de o WIKI. Estes exercicios desenvolveranse en a Plataforma Virtual TEMA, con datas de entrega e con feedback por parte de a profesora. |
|