Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao período 6-12 no contexto familiar, social e escolar |
|
A1
|
B1
|
Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos e culturais contidos no currículo escolar. |
|
A3
|
B2
|
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá. |
|
A4
|
B7 B8
|
Coñecer a organización dos colexios de Educación Primaria e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento. Desempeñar as funcións de tutoría e de orientación cos estudantes e as súas familias, atendendo as singulares necesidades educativas dos estudantes. Asumir que o exercicio da función docente ha de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida. |
|
A5
|
B8 B9
|
A6. Coñecer a evolución da linguaxe na primeira infancia, saber identificar posibles disfuncións e velar pola súa correcta evolución. Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e multilingües. Expresarse oralmente e por escrito e dominar o uso de diferentes técnicas de expresión |
|
A6
|
B1 B6
|
A7 Coñecer as implicacións educativas das tecnoloxías do a información e a comunicación e, en particular, da televisión na infancia |
|
|
B5
|
A8. Coñecer fundamentos de dietética e hixiene infantís. Coñecer fundamentos de atención prematura e as bases e desenvolvemento que permiten comprender os procesos psicolóxicos, de aprendizaxe e de construción da personalidade na primeira infancia |
|
|
B6 B8
|
A9 Coñecer a organización das escolas de educación infantil e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento. Asumir que o exercicio da función docente debe perfeccionarse e adaptarse aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida |
|
A9
|
B8 B9 B18
|
A10 Actuar como orientador de pais e nais en relación coa educación familiar no período 0-6 e dominar habilidades sociais no trato e relación coa familia de cada estudante e co conxunto das familias |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B14 B18 B19
|
A11 Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovelo nos estudantes |
|
A11
|
B13 B21
|
A12. Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan os colexios de educación infantil e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativo |
|
|
B1 B6 B7 B13 B14
|
Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos e culturais contidos no currículo escolar. |
|
A11
|
|
Analizar a práctica docente e as condicións institucionais que a enmarcan |
|
A10
|
|
Participar na definición do proxecto educativo e na actividade xeral do centro atendendo a criterios de xestión de calidade. |
|
A2
|
|
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación educativa e ser capaz de deseñar proxectos de innovación identificando indicadores de avaliación. |
|
A10
|
|
Coñecer e saber exercer as funcións de titor e orientador en relación coa educación familiar no período 6-12. |
|
A6
|
|
Adquirir un coñecemento práctico da aula e da xestión da mesma. |
|
A6
|
|
Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación na aula e dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima de aula que facilite a aprendizaxe e a convivencia. |
|
A6
|
|
Capacidade de análise e síntese |
|
|
B1
|
Capacidade de organización e planificación |
|
|
B2
|
Comunicación oral e escrita na lingua materna |
|
|
B3
|
Coñecemento de informática relativos ao ámbito de estudo |
|
|
B5
|
Capacidade de xestión da información |
|
|
B6
|
Resolución de problemas |
|
|
B7
|