.Promover estratexias adecuadas para que na súa futura práctica docente as alumnas e alumnos poidan reflexionar en grupo sobre a aceptación de normas e o respecto aos demais. Promover a autonomía e a singularidade de cada estudante como factores de educación das emocións, os sentimentos e os valores na primeira infancia. |
|
A2 A5
|
B1 B2 B8 B9 B15
|
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidad que atendan ás singulares necesidades educativas dos estudantes, á igualdade de xénero, á equidad e ao respecto aos dereitos humanos. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3
|
B2 B7 B8 B9 B12 B13
|
Identificar e planificar a resolución de situacions educativas que afectan a estudiantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe |
|
A2 A4 A6
|
B2 B3 B6 B8 B9 B13
|
Deseñar, planificar e evaluar a actividade docente e o
aprendizaxe na aula. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A4 A10
|
B2 B6 B7 B8 B9 B13 B15 B21
|