Adquirir recursos e estratexias para a intervención óptima no proceso de aprendizaxe do desenvolvemento motor
saber
saber facer
A1
B2
Comprender o proceso de aprendizaxe e desenvolvemento motor de 6 a 12 anos
saber
A1
Adquirir recursos necesarios para o deseño de tarefas acordes co nivel de desenvolvemento motor
saber facer
A2
Coñecer e aplicar instrumentos de avaliación do desenvolvemento motor
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2 A4
Concienciar da diversidade na aula e da necesidade de atención personalizada en función da capacidade
Saber estar / ser
A4
Traballar en equipo
saber facer
B9 B17
Mellorar a capacidade organizativa e de planificación no grupo e a capacidade creativa para afrontar diversas solucións ante o mesmo problema e adaptarse a situación en cada momento.
saber
saber facer
Saber estar / ser
B7 B11 B17
Universidade de Vigo
|
Rectorado |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000