2. Coñecer a lexislación que regula as escolas de Educación Primaria e a súa estrutura e os modelos de organización do espazo e materiais. |
|
A1 A3 A9
|
B1 B6 B8 B13 B21
|
4. Planificación das secuencias de aprendizaxe e organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A9 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B17 B18
|
6. Ter unha imaxe realista de si mesmo, actuar conforme ás propias conviccións, asumir responsabilidades, tomar decisións e relativizar as posibles frustracións. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A9 A10 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B13 B14 B17 B18 B20
|
8. Analizar e aplicar distintas estratexias metodolóxicas para organizar os espazos, materiais e tempos en función de diferentes modelos didácticos e das características e necesidades do alumnado. |
|
A1 A2 A3 A5 A6 A7 A9 A11 A12
|
B1 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B11 B13 B14 B15 B17 B18 B21
|
10. Participar na definición de proxecto educativo e na actividade xeral do centro atendendo a criterios de control de calidade. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A9 A11 A12
|
B1 B2 B7 B8 B9 B13 B17 B18 B21
|