Guia docente 2016_17
Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo
Máster Universitario en Dirección e Planificación do Turismo Interior e de Saúde
 Materias
  Planificación de Destinos Turísticos e Desenvolvemento Sostible
   Competencias
Código Descrición
B1 Analizar e relacionar a dimensión e o carácter dinámico do Turismo e o seu incidencia na Xestión e Dirección.
B2 Predecir os potenciais turísticos dun territorio.
B4 Definir prioridades na consecución de obxectivos.
B5 Hipotetizar as novas situacións.
B6 Aconsellar estratexias e resolver problemas.
B8 Inferir e valorar con espírito crítico os resultados obtidos.
B9 Aplicar as técnicas de promoción e de marketing de servizos.
B10 Negociar: chegar a acordos.
B11 Organizar e liderar equipos.
B12 Definir as competencias e habilidades a nivel individual, grupal e organizativo.
B13 Promover o coñecemento e desenvolver instrumentos e procedementos que sexan sensibles ao recoñecemento das diferenzas entre mulleres e homes, procedencia e funcionalidad, á vez que potencien o enriquecimiento humano dos equipos e das persoas sen diferenciar en canto a xénero, oportunidades e accesibilidad para todos, incluíndo os valores democráticos da sociedade europea actual, o fomento da cultura da paz e a protección medioambiental.
C1 Aplicar instrumentos de planificación.
C2 Analizar críticamente a información económico-patrimonial das organizacións turísticas.
C3 Aplicar sistemas de calidade e xestión medioambiental, económica e social.
C4 Explicar o marco legal que regula as actividades turísticas.
C5 Diferenciar a importancia das redes nas que a organización atópase inmersa e usalas para situarse fronte a outras organizacións.
C7 Listar as competencias e funcións das diferentes áreas de xestión.
C9 Describir as políticas públicas que afectan ao destino.
C11 Definir as tendencias e a dinámica do os mercados turísticos.
C13 Gestionar o territorio turístico con criterios sostenibles.
C14 Decidir sobre a aplicación das novas tecnoloxías.
C17 Explicar o destino turístico como sistema.
C20 Relacionar axentes implicados no desenvolvemento do produto turístico.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000