Guia docente 2016_17
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Atención ao cliente
   Contidos
Tema Subtema
0. Introducción aos Principios básicos da atención ao cliente. 0.1. As expectativas e a experiencia do cliente.
0.2. Xestión das percepcións e expectativas do cliente.
0.3. A creación de valor .
0.4 Atención ao Clientes en tempos de redes... ou como Internet está cambiando a relacións clientes-empresas
1.- O papel nos Modelos de Negocios do proceso de creación de valor ao Cliente 1.-1- A Atención ao Cliente como elemento capaz de xenerar Atributos clave e diferenciadores.
1.2.- A Atención ao Cliente no Modelo de Ostelwalder
2. Introdución ao modelo de xestión de clientes e o coñecemento e avaliación dos clientes. 2.1. A necesidade da xestión de clientes e as dificultades de implementación.
2.2. Modelos de xestión de clientes.
2.3. Internet como medio de coñocer e xestionar clientes.
2.4 Estamos no tempo do Big Data
3. Segmentación de clientes. Tipoloxía de clientes e atención diferencial. 3.1. Clientes internos, externos e finais.
3.2. Psicoloxía e comportamento do cliente.
3.3. Da Segmentación á personalización.
4. A captación e o modelo de relación. 4.1. Identificación do cliente obxectivo e elección da canle de captación.
4.2. O momento da captación e a repetición.
4.3. A oferta de valor.
4.4. A vinculación: retención, fidelidade, lealdade e recuperación de clientes.
4.5 Que supón Internet para o Marketing de Relacións? Novos Clientes que esixen Novas Relacións
5. Implementación e seguimento do modelo de xestión de clientes. 5.1. O modelo de implementación e misión.
5.2. Análise de situación e a empresa e análise de clientes.
5.3. O plan de acción estratéxico.
5.4. Implementación e seguimento. Indicadores xerais.
6. Habilidades sociais e comunicativas na prestación do servizo turístico. 6.1. O proceso de interacción social.
6.2. Influencias na percepción da prestación de servizos.
6.3 Tempos da Comunicación Multicanal.

7. Fases da venda e o tratamento de dúbidas e obxeccións. 7.1. O valor engadido na venda.
7.2. Fases da venda e atención ao cliente.
7.3. O servizo posventa.
7.4. Tratamento das dúbidas e obxeccións.
8. Xestión de queixas e reclamacións. 8.1. Importancia das queixas e reclamacións na empresa.
8.2. O proceso de reclamación.
8.3. Tratamento das queixas e reclamacións.
8.4. Mecanismos e medios para a emisión de queixas.
8.5. Xestión de Queixas e Reclamacións en tempos de redes...
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000