Guia docente 2016_17
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Mercadotecnia turística
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer a relación entre a empresa turística e a súa contorna avaliando os obxectivos, estratexias e políticas comerciais. A1
A2
A3
A4
A5
C5
C6
C13
Coñecer os distintos procesos, procedementos e estratexias de mercadotecnia para a prestación dun servizo excelente. A1
A2
A3
A5
C13
C15
D3
D5
Identificar os problemas comerciais e saber atopar e utilizar os principais instrumentos existentes para a súa resolución B1
B3
D3
Mobilidade e adaptabilidade a situacións diferentes e capacidade de traballo en equipo B6
B7
B8
D1
Mostrar, explicar e xustificar os valores éticos propios da profesión B5
D1
D2
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000