Capítulo 2. Desenvolvemento de vida e produtos novos ciclo |
2.1 Desenvolvemento de produtos novos 2.2 Estratexias do ciclo de vida do produto |
Capítulo 4. Estratexias de Prezo |
4.1. Estratexias de Prezo dun Novo produto
4.2. Estratexias de Prezo da Mestura de produto
4.3. Estratexias de Axuste do prezo
4.4. A muda do prezo
4.5. Mercadotecnia e Política pública |
Capítulo 6. Vendendo ao por menor e Wholesaling |
6.1. Vendendo ao por menor
6.2. Decisións de Mercadotecnia do retallista
6.3. Vendendo ao por menor Tendencias e Desenvolvementos
6.4. Wholesaling |
Capítulo 8. Relacións publicitarias e Públicas |
8.1 Anunciando 8.1.1 Poñentes Obxectivos Publicitarios 8.1.2 Pondo o Orzamento Publicitario 8.1.3 Desenvolvendo Estratexia Publicitaria 8.1.4 Avaliando Regreso e Efectividade Publicitaria en Investimento Publicitario 8.1.5 Outras Consideracións Publicitarias 8.2 Relacións Públicas 8.2.1 A Función e Impacto de Relacións Públicas 8.2.2 Importantes Relacións Públicas Ferramentas |
Capítulo 10.. Mercadotecnia directa e Conectada: Relacións de Cliente Directas Construtoras |
10.1 O Modelo de Mercadotecnia Directa Novo
10.2 Crecemento e Beneficios de Mercadotecnia Directa
10.3 Bases de datos de Cliente e Mercadotecnia Directa
10.4 Formas de Mercadotecnia Directa
10.5 Mercadotecnia Conectada
10.6 Montaxe dunha Presenza de Mercadotecnia Conectada
10.7 Política Pública Asuntos en Mercadotecnia Directa |