Guia docente 2016_17
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Materias
  Dirección comercial I
   Contidos
Tema Subtema
Tema 1. Introdución e contido da mercadotecnia 1.1. Definición e concepto de mercadotecnia 1.2. O enfoque do cliente e a xestión da súa lealdade 1.3 Mercadotecnia en áreas especiais
Tema 2. A planificación de mercadotecnia 2.1. O plan estratéxico de mercadotecnia
2.2. As estratexias de mercadotecnia
Tema 3. Demanda de mercado 3.1. Definición do concepto de mercado. Determinantes da demanda 3.2. Medición e previsión da demanda
Tema 4. Investigación comercial 4.1 Introdución 4.2. SIM 4.3. Investigación de mercadotecnia
Tema 5. Comportamento de compra do consumidor 5.1 Concepto 5.2 Factores de influencia 5.3 Proceso de decisión de compra
Tema 6. A segmentación de mercados e o posicionamento 6.1. A segmentación 6.2. Proceso e estratexias de segmentación 6.3. Posicionamento
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000