Guia docente 2015_16
Facultade de Dereito
Grao en Dereito
 Materias
  Dereito do traballo e da seguridade social
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Probas de tipo test Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas pechadas de elección múltiple. Os alumnos seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. As probas de tipo test incluirán tamén preguntas de carácter práctico para avaliar as competencias adquiridas en estudos de casos/análises de situacións e, no seu caso, en titorías en grupo.
Resultado de aprendizaxe: coñecer, comprender, interpretar e analizar criticamente as principais institucións e fontes do Dereito do Traballo e da Seguridade Social.
40 A1
A2
A5
B1
B2
C9
Probas de resposta longa, de desenvolvemento Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas abertas sobre diferentes temas. Os alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia nunha resposta extensa. Resultado de aprendizaxe: coñecer, comprender, interpretar e analizar criticamente as principais institucións e fontes do Dereito do Traballo e da Seguridade Social. 40 A1
A2
A4
A5
B1
B2
C9
Outras Resolución e entrega en prazo dos estudos de casos/análises de situacións que posteriormente serán obxecto de resolución na aula. Avaliaranse aleatoriamente dous das prácticas esixidas. Resultado de aprendizaxe: coñecer, comprender, interpretar e analizar criticamente as principais institucións e fontes do Dereito do Traballo e da Seguridade Social. 20 A3
A4
B3
B4
C10
D1
D3
D4
D5
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Os
alumnos/as poden optar entre dous sistemas de avaliación:

1.
Sistema de avaliación continua

2.
Sistema de avaliación final

(I)
SISTEMA DE AVALIACIÓN  CONTINUA.

Para
acollerse ao sistema de avaliación continua e aprobar a materia mediante este
sistema, o alumno/a deberá cumprir os dous requisitos seguintes:

1.
Acreditar asistencia a un 80% das clases –maxistrais e grupos medianos-, sen
que, salvo casos excepcionais –ex. enfermidades de longa duración verificadas
con informe médico-, permítase xustificar a ausencia.

2.
Obter unha cualificación de cinco ou superior como nota media que resulte do
tres tipos de probas de avaliación que se realizarán ao longo do cuadrimestre,
debendo obter unha cualificación non inferior a 4 en cada unha das probas para
aprobar a materia mediante o sistema de avaliación continua. Se o alumno obtén
menos dun 4 na avaliación de maio-xuño nalgunha do tres probas, poderá
continuar na avaliación continua na avaliación de xuño-xullo, pero neste caso a
cualificación que figurará nas actas de maio será a de suspenso (máximo 4.9).

I.
AVALIACIÓN maio:

A
nota final será o resultado da suma das cualificacións conseguidas nas
seguintes probas obrigatorias:

1.
Proba tipo test (40% da nota final). Previsiblemente no mes de marzo, os
alumnos/as realizarán unha proba tipo test de preguntas pechadas de elección
múltiple (sinalando unha resposta entre un número limitado de posibilidades). A
citada proba tipo test incluirá preguntas de carácter teórico (contidos propios
das clases maxistrais) e de carácter práctico (contidos propios de grupos
medianos) dos temas 1 a
9-10 da guía docente.

2.
Probas en grupos medianos (20% da nota final). No marco dos grupos medianos,
formularanse distintas tarefas que deberán ser entregadas segundo os prazos
previstos no cronograma previamente facilitado. Procederase á corrección das
devanditas tarefas na aula. Con todo, a efectos de cualificación,
seleccionaranse dúas tarefas -idénticas para todos- entre todas as formuladas.

3.
Proba de respostas de desenvolvemento (40% da nota final). Na data oficialmente
sinalada para a avaliación da materia en maio-xuño, os alumnos/as realizarán
unha proba de respostas de desenvolvemento dos temas 10-11 a 19 da guía docente.

Ao
ser as probas obrigatorias a desenvolver liberatorias para as avaliacións de
maio-xuño e xuño-xullo e esixirse ao alumno/a polo menos un 4 en cada parte
para aprobar a materia mediante o sistema de avaliación continua, se o alumno
obtivo menos dun 4 en próbaa tipo test ou nas probas en grupos medianos, permitiráselle
ao alumno optar por continuar no sistema de avaliación continua e presentarse
en maio-xuño, ademais da a proba de respostas de desenvolvemento, á proba
correspondente á parte que teña suspensa. Nesta avaliación, o exame constará de
dous partes –unha teórica, de respostas longas de desenvolvemento e outra
práctica, cun estudo de casos-. Non haberá proba tipo test, polo que, se a
proba suspensa é próbaa tipo test, deberá examinarse do contido dos temas 1 a 9-10 mediante unha proba de
respostas de desenvolvemento. Se a proba suspensa é a correspondente aos grupos
medianos, deberá realizar a parte do exame correspondente ao estudo de
casos/análises de situacións.

Se o
alumno na avaliación de maio-xuño ten algunha das probas suspensa cunha
cualificación inferior a catro, a cualificación que figurará nas actas de maio
será a de suspenso (máximo 4.9), aínda que a cualificación media que obteña
sexa superior a 5. Neste caso, na convocatoria de xuño/xullo unicamente deberá
examinarse da proba ou probas que non superase na avaliación de maio.

Se o
alumno/a non se presenta a algunha das partes en maio-xuño, a cualificación que
figurará nas actas de maio será a de non presentado/a.

II.
AVALIACIÓN xuño-xullo:

Se o
alumno/a obtivese unha cualificación superior a 5 nalgunha das probas
obrigatorias desenvolvidas durante o cuadrimestre (tipo test, grupos medianos
ou respostas de desenvolvemento) pero non conseguise aprobar a materia na
avaliación de maio por non obter unha cualificación media superior a 5 ou por
suspender algunha das probas cunha cualificación inferior a 4, poderá conservar
na avaliación de xuño-xullo a cualificación das probas aprobadas e examinarse
unicamente da parte suspensa.

Na
avaliación de xuño-xullo, que terá lugar na data oficialmente sinalada, o exame
constará de dous partes –unha teórica, de respostas longas de desenvolvemento e
outra práctica, cun estudo de casos-. O estudante sometido a avaliación
continua quedará exento das preguntas de desenvolvemento que se correspondan
coa parte do temario da guía docente que teña aprobado e/ou, no seu caso, do
estudo de casos. Aínda que a parte suspensa sexa a correspondente a próbaa tipo
test, na avaliación de xuño-xullo o exame será de preguntas con respostas de
desenvolvemento.

A
nota obtida na avaliación continua non se conservará para convocatorias de
cursos académicos posteriores. O alumno/a deberá someterse a un novo proceso de
avaliación continua, agás que opte pola avaliación final teórica e práctica.

(II)
SISTEMA DE AVALIACIÓN FINAL.

O
alumno/a que non cumpra os requisitos para acollerse ao sistema de avaliación
continua ou que opte por non facelo, terá dereito a ser avaliado mediante exame
final que representa o 100% da cualificación na materia.

O
citado exame final constará de dúas probas:

1. Proba
de respostas longas de desenvolvemento (80% da nota final)

2.
Estudo de casos/análises de situacións (20% da nota final)

Na
convocatoria de fin de carreira, o alumno deberá acollerse necesariamente ao
sistema de avaliación final.

O
exame final terá lugar, nas convocatorias de fin de carreira e nas avaliacións
de maio-xuño e xuño-xullo, nas datas aprobadas en Xunta de Facultade e
oficialmente publicadas.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000