Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
CG1 - Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións sociais. |
|
A62
|
|
CG2 - Coñecer as distintas manifestacións do Dereito na súa evolución histórica e na súa realidade actual |
|
A63
|
|
CG3 - Ser capaz de utilizar os principios e valores constitucionais como ferramenta de traballo da interpretación do dereito e desenvolver dialéctica xurídica. |
|
A64
|
|
CG4 - Ser capaz de identificar problemas xurídicos e abordar a súa solución de modo interdisciplinar. |
|
A65
|
|
CB1 - Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
|
A57
|
|
CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A58
|
|
CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
|
A59
|
|
CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
|
A60
|
|
CB5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
|
A61
|
|
CT4 - Capacidade de comportarse de maneira ética e con responsabilidade social como cidadán e como profesional, respectando a diversidade e multiculturalidade. |
|
|
B4
|
CT5 - Ser capaz de resolver problemas e interpretar datos derivados da realidade en relación co seu significado e relacionalos coas distintas ramas do ordenamento xurídico. |
|
|
B5
|
CT1 - Capacidade de análise e síntese para a elaboración e defensa de argumentos, así como, organización, planificación e utilización do tempo ante situacións de presión. |
|
|
B1
|
CT2 - Uso de linguas estranxeiras nas actividades das diferentes materias. |
|
|
B2
|
Capacidade para a toma de decisións de forma autónoma e independente de liderado e capacidade para o traballo cooperativo en equipo, como habilidades nas relacións interpersoais que favorezan a eficacia interpersoal. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B3
|
CE7 - Reconstruír e avaliar argumentacións xurídicas complexas. |
|
A7
|
|
CE8 - Coñecer desde a Teoría do Dereito as principais institucións xurídicas, as funcións do Dereito, as características dun ordenamento xurídico: unidade, coherencia, integridade; os principios e valores constitucionais coa finalidade de poder aplicar estes coñecementos na resolución pacífica dos problemas dunha sociedade actual, utilizando a interpretación e argumentación xurídicas como consecuencia dun pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
A8
|
|
CE41 - Saber interpretar e aplicar as normas que regulan os dereitos fundamentais así como as súas garantías. |
|
A41
|
|
CE42 - Saber interpretar e aplicar a nova normatividade xerada polas devanditas transformacións. |
|
A42
|
|