Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer as principais institucións xurídicas do Dereito anglosaxón, no seu maior parte.
|
|
A2
|
|
Coñecer as distintas manifestacións do Dereito na súa evolución histórica e na súa realidade actual |
|
A6
|
|
Ser capaz de interpretar e analizar críticamente o ordenamento xurídico, coñecendo os seus principios fundamentais. |
|
A13
|
|
Ser capaz de manexar fontes xurídicas |
|
A10
|
|
Ser capaz de manexar a oratoria xurídica e de empregala en forma práctica. |
|
A12 A15
|
|
Ser capaz de elaborar normas |
|
A17
|
|
Ser capaz de negociar e mediar |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A18
|
|
Capacidade de síntese e análise |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B1
|
Capacidade de aprender |
|
|
B2
|
Capacidade de adaptarse a novas situacións |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B4
|
Capacidade de adaptarse a novas situacións |
|
|
B4
|
Resolver problemas de forma efectiva |
|
|
B6
|
Traballar de forma colaborativa |
|
|
B9
|
Resolver problemas de forma efectiva |
|
|
B6
|
Coñecer as principais institucións xurídicas |
|
A1
|
|
Comunicarse de maneira efectiva nunha contorna de traballo (habilidades nas relacións interpersoais) |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B12
|
Comunicarse de maneira efectiva nunha contorna de traballo (habilidades nas relacións interpersoais) |
|
|
B12
|
Capacidade de xestión da información |
|
|
B3
|
Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións sociais en cada época. |
|
A2
|
|
Capacidade de adaptarse a novas situacións |
|
|
B4
|
Comprender o carácter unitario do ordenamento xurídico |
|
A3
|
|
Capacidade para organizar e planificar |
|
|
B5
|
Apreciar a diversidade e a multiculturalidad nos distintos ámbitos normativos. |
|
A5
|
|
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
|
B6
|
Coñecer as distintas manifestacións do Dereito na súa evolución histórica e na súa realidade actual tanto *nas estruturas nacionais como internacionais. |
|
A6
|
|
Aplicar pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
|
B7
|
Ser capaz de utilizar os principios e valores constitucionais como ferramenta de traballo da interpretación do dereito e desenvolver dialéctica xurídica fundamentada nos valores constitucionais. |
|
A9
|
|
Traballar de forma autónoma con iniciativa |
|
A11
|
B8
|
Ser capaz de identificar problemas xurídicos e abordar a súa solución de modo interdisciplinar |
|
A11
|
|
Ser capaz de manexar fontes xurídicas, así como de illar ao carón e relacionar ao outro os distintos sistemas normativos. |
|
A12
|
|
Traballar de forma colaborativa |
|
|
B9
|
Preocupación pola calidade. |
|
|
B10
|
Ser capaz de comprender e de redactar documentos xurídicos, así como de manexar a oratoria xurídica. |
|
A14 A15
|
|
Comportarse de forma ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional |
|
|
B11
|
Ser capaz de contemplar críticamene as fontes histórico-xurídicas. |
|
A13
|
|
Comunicarse de maneira efectiva nun medio de traballo (habilidades nas relacións interpersoais). |
|
|
B12
|
Ser capaz de estruturar con cohesión interna unha visión xurídica de temas que así o requiran, obtendo desta forma un correcto discurso xurídico.
|
saber facer | Saber estar / ser |
|
A10 A13 A15
|
|
Traballar desde unha perspectiva comparada, manexando información comparada |
|
|
B13
|