Estudo de casos/análises de situacións |
Formulación dunha situación ou problemática xa dada ou que pode darse, partindo dlos diferentes factores involucrados, o análise dos antecedentes, condicións, etc. |
20 |
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Probas para a avaliación das competencias que inclúen preguntas sobre o temario. Os alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e expoñer os coñecementos que teñen sobre a materia nunha resposta extensa. |
80 |
Ol alumno que non se acolla á evaluación continua podrá facer un examen final no que se lle formularán, en relación cos contidos da materia, preguntas de resposta longa. A calificación máxima deste exame será dun 80% do total.
O sistema de evaluación na segunda edición, tanto para o alumno que se acolla á evaluación continua, como para o que non se acolla, consistirá na realización dunha proba de resposta longa, que tendrá a descripción e calificación sinalada no párrafo anterior. Se gardarán e aplicarán as outras calificacións que tivera o alumno que se acollera á evaluación continua. |