Os/as alumnos/as poden optar
entre dous sistemas de avaliación: - Sistema de
avaliación continua - Sistema de
avaliación final
1. Sistema de avaliación continua.
Para optar ao sistema de avaliación continua, o/a alumno/a deberá acreditar
asistencia a un 80% das clases –maxistrais, grupos medianos e accións tutoriais-,
sen que, salvo casos excepcionais –ej. enfermidades de longa duración
verificadas con informe médico-, se permita xustificar a ausencia. De non
acreditar a devandita asistencia mínima, o/a alumno/a quedará automáticamente
excluído do sistema de avaliación continua, debendo, xa que logo, someterse ao
sistema de avaliación final. Para aprobar a materia mediante o sistema de avaliación
continua, o alumno deberá obter unha cualificación media de 5 ou superior. Ao ser as probas obrigatorias a
desenvolver liberatorias para as avaliacións de maio e xullo, esixiráselle o/a
alumno/a, ademais, que nas distintas probas desenvolvidas ao longo do
cuadrimestre obteña unha cualificación mínima superior a 4. I. Avaliación maio: A avaliación da materia ou nota
final será o resultado da suma das cualificacións acadadas nas seguintes probas
obrigatorias: Proba tipo test (40% da nota final) Previsiblemente no mes de marzo,
os/as alumnos/as realizarán unha proba tipo test de preguntas pechadas de
elección múltiple (sinalando unha resposta entre un número limitado de
posibilidades). A citada proba tipo test incluirá preguntas de carácter teórico
(contidos propios das clases maxistrais) e de carácter práctico (contidos propios
de grupos medianos e, no seu caso, de accións titoriais) dos temas 1 a 10 da guía docente. Probas en grupos medianos (20% da nota final) No marco dos grupos medianos, formularanse
distintas tarefas -casos prácticos, cuestionarios…- que serán entregadas
segundo os prazos previstos no cronograma previamente facilitado. Procederase á corrección das
devanditas tarefas na aula. Con todo, a efectos de cualificación,
seleccionaranse tres tarefas –idénticas para todos- entre todas as formuladas. Proba de respostas de desenvolvemento (40% da nota final) Na data oficialmente sinalada para a
avaliación da materia en maio, os/as alumnos/as realizarán unha proba de
respostas de desenvolvemento dos temas 11 a 19 da guía docente. II. Avaliación xuño-xullo: Se o/a alumno/a tivese obtido unha
cualificación superior ao 5 nalgunha das probas obrigatorias desenvolvidas
durante o cuadrimestre (tipo test, grupos medianos ou respostas de
desenvolvemento) pero non acadase aprobar a materia na avaliación de maio por
non obter unha cualificación media superior ao 5, poderá conservar na
avaliación de xuño-xullo a cualificación das probas aprobadas. Neste caso, o estudante
quedará exento na avaliación final da proba ou da parte da proba superada. Porén, o/a
alumno/a poderá optar por someterse ao sistema de avaliación final. En todo caso, a nota obtida na
avaliación continua non se conservará para convocatorias de cursos académicos
posteriores. O/a alumno/a deberá someterse a un novo proceso de avaliación
continua, agás que opte pola avaliación final teórica e práctica. 2. Sistema de avaliación final. O/A alumno/a que non cumpra os requisitos para
acollerse ao sistema de avaliación continua ou que opte por non facelo, terá
dereito a ser avaliado en maio e en xuño-xullo mediante exame final que representa o 100% da cualificación
na materia. O citado exame final constará de dúas probas: Proba de respostas longas de desenvolvemento (80% da nota final) Estudio de casos/análise de situacións (20% da nota final) |