Estudo de casos/análises de situacións |
Formulación dunha situación ou problemática xa dada, ou que pode darse, partindo dos diferentes factores involucrados, da análise dos antecedentes, das condicións, da situación, etc. |
20 |
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Probas para a avaliación das competencias que inclúen preguntas abertas sobre un tema. Os alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia nunha resposta extensa. |
60 |
Outras |
O estudante presenta o resultado obtido na elaboración dun documento sobre a temática da materia, na preparación de seminarios, investigacións, memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias, etc.
Lévase a cabo en grupo, de forma oral ou escrita. O profesor valorará o 80% da cualificación do traballo, mentres que o 20% restante será por valoración inter pares.
|
10 |
Outras |
Asistencia á docencia presencial mediante controis aleatorios. Tolerarase un máximo de cinco ausencias, salvo causa xustificada.
|
10 |
O alumno que non se acolla á avaliación continua poderá facer un exame final no que se lle formularán, en relación cos contidos da materia, preguntas de resposta longa. A cualificación máxima deste exame será dun 60% do total.
O sistema de avaliación na segunda convocatoria, tanto para o alumno que se acolla a avaliación continua, como para o que non se acolla, consistirá na realización dunha proba de resposta longa, que terá a descrición e cualificación sinalada na parte superior. Se gardarán e aplicarán as outras cualificacións que tivera o alumno acollido á avaliación continua. |